سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: در بازی‌های خانگی خود نیاز مبرمی به حضور تماشاگران داریم.

نیاز مبرمی به حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی داریم/ پارس جنوبی منظم و منسجم است

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: مقابل تیمی خوب باید رقابت کنیم، چند بازی آخر پارس را دیدیم و می‌دانیم که منسجم و پرتلاش هستند. به نظرم یکی از بازی‌های سخت‌مان در این دوره از رقابت‌ها، مقابل پارس خواهدبود. 

وی افزود: یک بازی خانگی داریم که می‌خواهیم کنار هواداران پیروز باشیم. باید همه بدانند و حس کنند که برای برد به میدان آمده‌ایم. امیدوارم بازیکنان این شرایط خوب برای رسیدن به صدر جدول را درک کنند و انگیزه بالایی داشته‌باشند.  امیدوارم در حضور هواداران به پیروزی برسیم. نیاز مبرمی به حضور آنان در ۲ بازی خانگی آتی داریم.

گل‌محمدی تصریح کرد: نیاز به انرژی خوب از سوی هواداران و درک حساسیت بازی از سوی بازیکنان داریم. کار سختی در پیش داریم و امیدوارم همه با تمام وجودشان بازی کنند تا هواداران خوشحال به خانه‌ها برگردند.

سرمربی شهرخودرو در خصوص غائبان تیمش گفت: محروم نداریم و فقط ۲ مصدوم داریم. آقاجانپور و زامهران را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته از هفته آتی هم‌ فکر می‌کنم که آنها به اردوی تیم ملی امید خواهندرفت.

گل‌محمدی گفت: درست است که استرس بازی‌های آتی بالاست، اما باید این شرایط را کنترل کنیم و از استرس خارج شوند تا با استفاده از فاکتور بدنی و آمادگی، به پیروزی برسیم.

وی در خصوص مشکلات مالی حریف گفت: دلیلی ندارد که آنها به خاطر این مشکلات افت کنند، در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های بزرگ به میدان رفتند و عالی کار کردند. با انگیزه زیادی به مصاف ما می‌آیند و می‌خواهند از مشهد امتیاز بگیرند. امیدوارم بتوانیم از پس این حریف برآییم.

گل‌محمدی در خصوص تیم‌هایی که با تفکر دفاعی به میدان می‌آیند، افزود: اکثر تیم‌هایی که به مشهد می‌آیند اول به گل‌نخوردن فکر می‌کنند. باید از کناره‌ها استفاده کنیم و به بازی سرعت دهیم تا بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. اگر به بازی سرعت دهیم می‌توانیم هم از عمق و هم از کناره‌ها استفاده کنیم.

گل‌محمدی با اشاره دوباره به اهمیت حضور هواداران خاطرنشان کرد: هواداران قلب باشگاه هستند و شدیدا به حضور آنها در ۲ دیدار آتی خانگی نیاز داریم. انرژی مضاعفی که بازیکنان از تشویق‌ها و حضور گسترده هواداران می‌گیرند، وصف شدنی نیست. امیدوارم با حضور آنان، با پیروزی از زمین خارج شویم و شرایط‌مان در جدول را بهبود بخشیم.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.