هوآوی قصد دارد گوشی هوشمند جدید سری Y با نام Huawei Y9s را در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه کند.

هوآوی Y9s با رم 6 گیگابایتی در راه است +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در ماه آگوست، هوآوی گوشی (Y9 Prime 2019) را معرفی کرد، حال این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند جدید سری Y با نام Huawei Y9s را در آینده‌ای نزدیک ، مطابق گزارش‌های مختلف ، به بازار عرضه کند.

در حالی که هنوز این برند تجاری هنوز هوآوی Y9 را به طور رسمی تأیید نکرده است، یک پوستر تبلیغاتی از این گوشی در  فضای مجازی و دنیای فناوری منتشر شده است، این تصاویر تبلیغاتی تعداد کمی از مشخصات و تصاویر هواوی Y9 را فاش کرده است، این اطلاعات درز شده نشان می‌دهد که Y9s می‌تواند شباهت زیادی به Honor 9X Pro داشته باشد که چندی پیش راه اندازی شده است.

مشخصات هوآوی Y9s

طبق پوستر تبلیغاتی Huawei Y9s، این گوشی از یک صفحه نمایش تمام صفحه با حاشیه‌های نسبتا کم در کناره ها، بالا و یک چانه باریک در پایین گوشی تشکیل شده است. در این گوشی از یک دوربین سلفی پاپ آپ استفاده شده است که در بالا سمت چپ قرار خواهد گرفت.

سنسور اثر انگشت دستگاه در سمت راست زیر دکمه پاور قرار خواهد گرفت، در قسمت عقب این گوشی هوشمند یک دوربین سه گانه اولیه قرار دارد و در آخر ، تصاویر حاکی از آن است که این تلفن هوشمند از درگاه USB Type-C ، یک بلندگو و یک سوکت هدفون 3.5 میلی متری بهره خواهد برد.

در مورد ویژگی های گوشی ، تصاویر تبلیغاتی نشان می دهد که هواوی Y9s از نمایشگر 6.59 اینچی Ultra FullView برخوردار است، در قسمت عقب این دستگاه ، ماژول دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی AI قرار خواهد گرفت و در بخش سخت افزار ، این گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه است، این برند همچنین می‌تواند این دستگاه را در چند نوع حافظه دیگر ارائه دهد.

متأسفانه سایر مشخصات Huawei Y9s در حال حاضر در دسترس نیست، با این حال می‌توان انتظار داشت که از چیپست Kirin ، یک باتری قدرتمند و رابط کاربری EMUI در بالای Android Pie استفاده شود.

ما به محض این که این برند به طور رسمی از ویژگی های Huawei Y9s ، قیمت گذاری، جزئیات و ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند را منتشر کرد به اطلاع شما می رسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.