رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران در آسیا اول است، فوتسال ما جزو تیم های برتر دنیاست و فوتبال ساحلی نیز به همین ترتیب ، ولی سهم داوری ما نسبت به توانمندی، افتخارات و عناوین خیلی کم است.

سهم داوری ایران در آسیا تناسبی با افتخاراتمان ندارد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در کلاس دانش‌افزایی ناظرین و داوران فوتسال خراسان رضوی اظهارکرد: اقدامات هیات فوتبال خراسان رضوی از شتاب خوبی برخوردار است و برگزاری چنین جلساتی، با حضور حداکثری جامعه هدف، بیانگر این است که اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در حال رخ دادن است.

تاج در ادامه گفت: در حال حاضر بسیاری از رویدادهای بزرگ فوتبال کشور همچون جلسه هیات‌های فوتبال سراسر کشور، هیات رئیسه فوتسال، مجمع فوتسال و ... متوجه مشهد مقدس و استان خراسان رضوی است؛ از این رویکرد و شتاب حاکم بر هیات فوتبال استان کمال تقدیر و تشکر داریم و کارهای اصولی‌تری را شاهد هستیم.

تاج با بیان اینکه داوران خراسانی همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سهم خوبی نیز از داوری کشور داشته‌اند، تصریح کرد: در زمینه کمک‌داوران نیز خراسان رضوی دارای شرایط مناسبی است و امسال هم در رقابت های جام جهانی نماینده‌ شایسته‌ای از مشهد داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: سطح داوری ‌ما باید همتراز و متناسب با جایگاه ما در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی باشد که اینگونه نیست؛ فوتبال ایران در آسیا اول است، فوتسال ما جزو تیم های برتر دنیاست و فوتبال ساحلی نیز به همین ترتیب ولی سهم داوری ما نسبت به توانمندی و افتخارات و عناوین خیلی کم است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: کمیته داوران یکی از هدفگذاری های خود را به موضوع افزایش تعداد داوران ما در آسیا اختصاص دهد و روی این حوزه با دقت بیشتری کار کنیم.

تاج در پایان اظهارکرد: دوره های آموزشی بسیار ارزشمندی برای داوران خراسان رضوی در حال برگزاری است و بدون شک از داوران این استان در مسابقات لیگ برتر و ... بهره‌گیری بیشتری خواهدشد.

منبع: ایسنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.