هم‌زمان با نهم‌ ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان(عج) در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) برگزار شد.

اجتماع عظیم مهدویون در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه بیعت با امام زمان(عج) در رواق بزرگ امام خمینی(ره) با حضور هزاران زائر و مجاور حرم مطهر رضوی برپا شد و زائران حاضر در این برنامه جشن امامت را به مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) و شیعیان تبریک گفتند.
در ابتدای این مراسم حمزه زاهری به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه جعفر ملائکه مداح و ذاکر خاندان عصمت و طهارت(ع) در مدح حضرت صاحب الزمان(عج) مدیحه‌سرایی کرد و زائران و مجاوران با سر دادن «لبیک یا مهدی» آغاز امامت حضرت مهدی(عج) جشن گرفتند.
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در این مراسم مطالبی را پیرامون موضوع وظایف محبان از نگاه حضرت امام حسن عسکری(ع) بیان کرد و گفت: عظمت نورانیت امام زمان(عج) به قدری بالاست که هنوز برای ما این عظمت روشن نشده است.
وی با بیان اینکه امام زمان(عج) رحمت واسعه الهی است، افزود: جهانی شدن دین به دست حضرت مهدی(ع) است یکی از مصادیق رحمت واسعه الهی حضرت مهدی(عج) است، چرا که خیر و برکات امام زمان(ع) به همه می‌رسد.
فرحزاد با بیان حدیثی از امام علی(ع) که فرموده‌اند: «زمانی رحمت خداوند متعال بر زندگی انسان فوق العاده سرازیر می‌شود که خیرخواه دیگران باشد»، خاطرنشان کرد: زمانی ما می‌توانی بگوییم که یک منتظر واقعی هستیم که خودمان را با اعمال صالح به امام زمام(عج) متصل کنیم.
وی در ادامه توجه و عمل به وظایف در زمان غیبت را از جمله وظایف منتظران برشمرد و گفت: در زمان غیبت مهمترین وظیفه ما اعتقاد به مهدویت و عمل به دستورات الهی است.
برگزاری مسابقه پیامکی «انتظار» و اهدای کمک هزینه سفر به قم به یک نفر و اهدای هدایای فرهنگی به ۸ نفر از شرکت کنندگان و تقدیر از فعالان مهدوی از سوی آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های اجرایی مراسم بیعت با امام زمان(عج) در بارگاه منور امام هشتم(ع) بود.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.