تبریز- محور میانه-بستان آباد- سرچم که صبح روز جمعه به دلیل وقوع زمین لرزه و ریزش کوه بسته شد با تلاش راهداران ریزش برداری و بازگشایی شد.

محور میانه-بستان آباد بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین؛ معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر بیان کرد: گفت: محور بستان‌آباد - میانه و زنجان - سرچم که در پی زلزله بامداد جمعه و ریزش کوه بسته شده بود، ریزش‌برداری و بازگشایی شد.

غلامرضا رسول زاده با بیان اینکه هم اکنون رفت و آمد در این مسیر به صورت امن در جریان است، افزود: عوامل راهداری پس از اطلاع از ریزش کوه در این مسیر از طریق رانندگان عبوری، در اسرع وقت به محل اعزام و اقدام به ریزش برداری و پاکسازی جاده کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات عوامل راهداری حدود ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر از جاده بستان آباد - میانه و زنجان - سرچم را پاکسازی کردند، اظهار داشت: ۱۰ دستگاه مختلف از ماشین آلات راهداری مانند بیل مکانیکی، گریدر، لودر و کامیون و بیش از ۱۰ گروه از عوامل راهداری نیز برای امدادرسانی و آواربرداری به روستای تخریب شده در اثر زلزله «ورنکش» ترکمنچای اعزام شدند.

رسول زاده، ادامه داد: هم اکنون بیش از ۳۰ دستگاه ماشین آلات مختلف راهداری و بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی برای امدادرسانی به زلزله زدگان آماده اند که در صورت اعلام مدیریت بحران به مناطق زلزله زده اعزام می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.