۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 677326

تیم والیبال پیام نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال کشور مقابل میهمان خود پیکان تهران شکست خورد.

شکست پیام در سکوت سرد مهران

به گزارش قدس آنلاین ، در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور تیم پیام در نخستین میزبانی خود فصل جدید نتیجه را به پیکان تهران واگذار کرد.

سکوت سرد مهران 

در حالی که این نخستین میزبانی‌ نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بود اما هواداران پیام به‌دلیل تخلفات دیدار خانگی فصل گذشته مقابل شهرداری ورامین با حکم کمیته انضباطی از همراهی این تیم در دو دیدار خانگی محروم بودند و همین مسئله باعث شد سکوت کامل در سرمای مشهد بر سالن قدیمی مهران حکم‌فرما باشد.

تغییرات گسترده در ترکیب پیام

پیام فصل گذشته با ترکیبی متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه و هدایت جبار قوچان‌نژاد بعد از سه فصل غیبت نماینده استان در لیگ برتر والیبال کشور عملکرد قابل قبولی در پایان لیگ داشت، اما بعد از پایان فصل گذشته و حاشیه‌های زیاد این تیم این فصل پیام با تفاوت بسیار در ترکیب کادر فنی و بازیکنان وارد مسابقات شد، به‌نظر می‌رسد اکبر خداوردی سرمربی پیام برای تکرار نتایج خوب فصل قبل کار سختی در پیش داشته باشد.

در حالی که فصل گذشته روزنامه شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد به‌عنوان حامی مالی اصلی پیام شناخته می‌شد بعد از اتفاقات و حواشی پایان فصل گذشته از حمایت این تیم دست کشید و به‌نظر می‌رسید شیخ‌الاسلامی مالک پیام یک اسپانسر قوی و جدید معرفی کند اما عنوان شهرداری مشهد روی پیراهن بازیکنان پیام حک شده بود.

برتری محسوس پیکان در بازی

دو تیم برای هم ناشناخته بودند اما این شاگردان ترکاشوند در پیکان بودند که از ست اول بازی خود را دیکته کردند و موفق شدند در مجموع با نتیجه سه بر یک پیروز این بازی باشند و با سه امتیاز کامل این بازی خارج از خانه به تهران بازگردند.

شاگردان خداوردی نیز در سه سوم بازی تلاش زیادی داشتند و موفق شدند پیروز این ست باشند.

هواداران در انتظار معجزه

با اینکه پیش از این محرومیت تیم پیام اعلام شده بود اما تعدادی از هواداران این تیم به امید معجزه و بخشش محرومیت پیام در جلوی‌ درب سالن حضور داشتند که در نهایت موفق به حضور در سالن نشدند.

نتایج ست‌های این دیدار

ست اول: پیام ۱۹ ـ پیکان ۲۵
ست دوم: پیام ۲۱ ـ پیکان ۲۵
ست سوم: پیام ۳۰ ـ پیکان ۲۸
ست چهارم: پیام ۱۶ ـ پیکان ۲۵

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.