مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم فوتبال شهر خودرو یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است.

شهر خودرو یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است
به گزارشقدس آنلاین ، مرتضی اسدی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: این پیروزی را به تیم فوتبال شهر خودرو تبریک می‌گویم. بچه‌های ما دوندگی بالایی داشتند و حد توانشان زحمت کشیدند. به جز یکی دو موقعیتی که روی دروازه ما بود در کل بازی پایاپایی بود و ما تا اینجای لیگ بیشتر با مدعیان مسابقه دادیم و به نظرم شهر خودرو یکی شانس‌های اصلی قهرمانی است.

وی بیان کرد: هجمه زیادی به داوری وارد شده است؛ با برخی سوت‌ها تیم‌ها متضرر می‌شوند اما داور امروز در مجموع خوب بود و مشکلی نداشتیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: خطا روی بازیکن ما صورت گرفت و با آرنج به صورت مگنو زدند و بازیکن شهر خودرو باید اخراج می‌شد و اندکی مدارا شد و شاید هم داور ندیده و قضاوت را به کارشناسان می‌سپاریم.

اسدی تصریح کرد: هر تیمی سرمایه‌اش تماشاگرانش است و تماشاگران شهر خودرو عالی این تیم را تشویق کردند و سبب شدند به تیم ما فشار روحی روانی وارد شود؛ باید از هواداران خودمان نیز تشکر کنم که این مسافت را آمده بودند و امیدواریم در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم. هماهنگی تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و تاکتیک تیمی بعد از هفته ششم برای ما بهتر شکل گرفته و امیدوارم در ادامه راه بهتر از این نتیجه بگیریم.

تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.