رزمایش نظامی الی بیت المقدس اعضای بسیج و نیروی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی عصر امروز در شهرستان جغتای خراسان رضوی پایان یافت.

پایان رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در جغتای

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده بسیج سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ناحیه جغتای گفت: این رزمایش از دیروز به مدت ۳۶ ساعت در منطقه عمومی روستای امام زاده سید عبد الله شهرستان جغتای برگزار شد.

سرگرد پاسدار اسماعیل زیبایی افزود: در این رزمایش دو روزه، بسیجیان و سپاهیان توان نظامی و دفاعی خود را در برابر دشمن فرضی به نمایش گذاشتند.

وی شعار این رزمایش را "چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت به مردم" بیان کرد و گفت: اجرای عملیات های کمین و انفجارات، ساعت ها پیاده روی شبانه در کویر و کوهستان و حضور در میدان تیر از مهمترین برنامه های این رزمایش دو روزه بود.

فرمانده بسیج سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ناحیه جغتای افزود: برگزاری کلاس های آموزشی سلاح شناسی، مهارت تیراندازی و شلیک باسلاح های تخصصی و کلاش، امداد و نجات، جهت یابی و تخمین مسافت از دیگر برنامه های رزمایش الی بیت المقدس بود.

زیبایی گفت: همچنین در حاشیه این رزمایش، برنامه های دیگری مانند: پخش فیلم، کلیپ و نماهنگ و برنامه های مذهبی مانند: زیارت عاشورا و نمازجماعت نیز برگزار شد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.