۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 677368

یزد - استاندار یزد با بیان این که رئیس جمهور یکشنبه ۱۹ آبان به استان یزد سفر و ساعت ۹ صبح در میدان تاریخی امیرچخماق سخنرانی می‌کند، گفت: تعداد ۱۴ وزیر و معاون رییس جمهور وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور فردا به یزد سفر می کند

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین محمدعلی طالبی در نشست تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرف سفر رئیس جمهور به یزد هستیم، اظهارداشت: دکتر روحانی صبح یکشنبه ۱۹ آبان وارد یزد می شوند و ساعت ۹ صبح در میدان تاریخی امیرچخماق سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های رئیس جمهور افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی است افزود: این پروژه ها به صورت حضوری افتتاح می شود و در این سفر ۵۰۰ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن سهم بخش دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال سهم بخش خصوصی است، افتتاح می‌شود.

طالبی تصریح کرد: افتتاح فولاد چادرملو، فاز یک بندر خشک مهریز، ۹۰ کیلومتر از پروژه دو خطه کردن راه آهن بافق زرین شهر، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، ۲۵ کیلومتر از طرح دو بانده‌ی یزد - طبس و بیمارستان خاتم‌الانبیا ابرکوه از جمله طرح‌های در دستور افتتاح سفر رییس جمهور به استان یزد است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عمده پروژه های در دستور کار استان حداکثر تا پایان سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از حضور رئیس جمهور در جلسه توسعه استان خبر داد و گفت: این جلسه در عصر روز یکشنبه برگزار و در آن مدیران و منتخبین استان با رئیس جمهور دیدار می کنند و در انتها پروژه هایی که رئیس جمهور حضوری افتتاح نکردند به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح خواهد شد و حضور در نشست خبری نیز از دیگر برنامه های سفر دکتر روحانی به یزد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.