تولیت آستان قدس رضوی گفت: بخشی از عواید موقوفات هر استان به محرومیت‌زدایی در مناطق محروم همان استان اختصاص خواهد یافت.

بخشی از عواید موقوفات هر استان‌ به محرومیت‌زدایی در همان مناطق اختصاص می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام علی بن موسی الرضا(ع) به ابرکوه یزد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از سه هزار خادمیار از این استان توفیق خدمت به بارگاه منور رضوی پیدا کردند، اظهار کرد: همچنین حدود ۸ هزار نفر از استان یزد در شرف تشرف به جمع خادمیاران رضوی هستند.
وی افزود: بناداریم باتوجه به ظرفیت محدود خادمی در حرم مطهر، خادمیاران رضوی علاوه بر خدمت در حرم مطهر، در استان های خود بنام امام رضا به مردم شهر خود خدمت کنند و گره گشا باشند.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: این برنامه در یک نمونه منجر به هشت هزار ویزیت رایگان توسط خادمیاران حوزه سلامت در مناطق محروم شده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار زیارت اولی از مردم یزد به میزبانی آستان قدس به زیارت امام رضا(ع) مشرف شده اند و این با شناسایی در مناطق محروم ادامه دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه تلاش برای رفع محرومیت از این استان از برنامه های ماست، تصریح کرد:  بنا داریم بخشی از عواید موقوفات هر استان را با توجه به نیات واقفان در راستای محرومیت زدایی همان منطقه هزینه کنیم.
تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: همچنین تلاش داریم مجتمع های بین راهی در جاده های منتهی به مشهد را در جهت کاهش تصادفات و خدمت رسانی مطلوب به زائران حضرت رضا به بیش از ۱۰۰ مجتمع توسعه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.