رئیس‌جمهور سوریه اعلام کرد کشورهای اروپایی که با اعمال تحریم علیه این کشور در تلاش برای تحریک مردم به قیام بودند، به هدف خود دست نیافتند.

بشار اسد: اروپایی‌ها با اعمال تحریم در پی تحریک مردم سوریه برای قیام کردن بودند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی راشاتودی گفت کشورهای اروپایی با اعمال تحریم علیه این کشور در تلاش برای تحریک مردم این کشور به قیام علیه دولت دمشق بودند.

او در این‌باره گفت: آن‌ها می‌خواستند مردم سوریه را تحت تأثیر قرار دهند. چرا؟ زیرا انتظار می‌رفت این مردم طی مراحل مختلف این جنگ علیه دولتشان قیام کنند، اما آن‌ها موفق نشدند.

رئیس‌جمهور سوریه افزود: آن‌هایی که از تروریست‌ها یا همان شورشیان میانه‌رو و گروه کلاه سفیدها در سوریه حمایت می‌کردند موفق نشدند و مردم در کنار دولت خود ایستادند و بنابراین آسیب خواهند دید. آن‌ها باید بهایش را بپردازند. نخست آن‌ها باید این درس را بیاموزند که باید بر سر دستورالعمل‌های خود باقی بمانند و دوم این که، این شاید آخرین تلاش آن‌ها برای تحت فشار قرار دادن مردم برای مخالفت کردن با دولت بود. آن‌ها در گذشته هم برای چنین کاری تلاش کردند، اما موفق نشدند و این اقدامات موثر واقع نشد؛ زیرا مردم کل ماجرا را می‌دانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.