هم‌زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) جوان انگلیسی از طریق فضای مجازی و ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

تشرف به اسلام جوان انگلیسی از طریق ارتباط مجازی با حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در جلسه‌ای با حضور کارشناسان مذهبی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، «علی موور» جوان مسیحی ساکن لندن از طریق وب با حرم مطهر رضوی ارتباط برقرار کرد و پس از ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.
وی در رابطه با انگیزه این انتخاب  گفت: از طریق دوستان مسلمانم در دانشگاه با اسلام آشنا شدم و علاقه فراوانی داشتم تا بیشتر در رابطه با این دین تحقیق کنم.
این جوان تازه مسلمان افزود: پس از مطالعه مذاهب مختلف، اسلام را دینی کامل نسبت به تمام ادیان از جمله مسیحیت یافتم، زیرا به تمام سوالات ذهنی‌ام پاسخ آرام‌کننده‌ای می‌داد و همین من را قانع کرد.
موور گفت: تا کنون توفیق سفر به ایران را نداشتم و آرزو دارم روزی به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شوم و امروز این مکان را برای این اتفاق انتخاب کردم چون جایگاه ویژه‌ای نزد مسلمانان دارد.
گفتنی است؛ این جوان تازه مسلمان در حضور خانواده و پس از گفتگو از طریق وبینار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی از کارشناسان بخش ادیان و توریست‌های حرم مطهر رضوی با ادای شهادتین به دین اسلام مشرف شد و مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی نیز برای ایشان یک جلد کلام‌الله مجید به زبان انگلیسی و هدایای فرهنگی ارسال کرد.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.