۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 677440

نماینده سازمان خصوصی‌سازی گفت: طرح حمایت از هپکو آماده شده و امشب در هیات دولت ۴ وزیر درباره هپکو تصمیم قطعی را خواهند گرفت.

۴ وزیر امشب تکلیف «هپکو» را روشن می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تولید تجهیزات سنگین (هپکو) بعد از تنفس ۱۰ روزه در محل دفتر مرکزی این شرکت در تهران برگزار شد.

مجمع قبلی این شرکت در ۱۰ روز گذشته نیز برگزار شد، اما به دلیل عدم معرفی نماینده سازمان خصوصی‌سازی و عدم تعیین تکلیف سهام بدون نتیجه ماند و به امروز موکول شد.

در مجمع امروز نماینده سازمان خصوصی اعلام کرد قرار است: امروز قرارداد ۳۶۰ دستگاه منعقد شود و دستور اورهال ۱۰۰ دستگاه نیز توسط معاون وزیر صنعت صادر شده است.

ضرغامی گفت: پیش نویس ۴۰ دستگاه بکهو نیز توسط استاندار مرکزی تهیه شده است.

وی درباره مس طارم بیان داشت: در مورد مس طارم یک حسابرسی ویژه توسط سازمان خصوصی سازی در حال انجام است و اگر لازم باشد پیگیری قضایی هم انجام خواهد شد.

نماینده سازمان خصوصی گفت: طرح حمایت از هپکو آماده شده در وزارت دولت امشب ۴ وزیر پیرامون هپکو تصمیم قطعی را خواهند گرفت.

نماینده سازمان خصوصی سازی با اشاره به وضعیت ۱.۷۱ درصد سهام نیز اظهار کرد: ۱.۷۱ درصد این سهام در گرو بانک ملی است و قطعا به سازمان خصوصی سازی بازخواهد گشت.

 ضرغامی گفت: قرارداد فروش مس طارم لغو شده و معدن مس طارم هم اینک متعلق به هپکو است.

در این مجمع جمشید غلامی به عنوان مدیرعامل و  زندی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت هپکو اراک انتخاب شدند و قرار است مدیرعامل تهران در مجمع بعدی معرفی شود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.