البرز- رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان فردیس از توسعه ورزش میان اقشار مختلف مردم در این شهرستان خبرداد و گفت: خوشبختانه امروز مردم در سنین و مشاغل مختلف به صورت همگانی و رقابتی با ورزش درگیر شده اند.

تلاش می‌کنیم مردم به سمت ورزش سوق پیدا کنند

پیمان مددی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: هیئت انجمن های ورزشی از کمیته هایی نظیر دارت، پارکور،فوتبال رو میز، بیس بال، موج سواری، جهت یابی، طناب کشی و دو رشته رزمی کیک بوکسینگ واکو و ساواته(بوکس فرانسوی) تشکیل شده که هریک از این رشته ها توانسته جذابیت خاصی میان مردم ایجاد کند.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان فردیس ضمن اشاره به اهمیت توجه به ورزش کارکنان ادارات گفت: اعتقاد داریم که هرچه کارکنان برنامه های تفریحی و ورزشی بیشتری داشته باشند به همان اندازه بازدهی خواهند داشت لذا همواره سعی کرده ایم تا در مناسبات مختلف میان کارکنان ادارات مسابقات ورزشی برگزار کنیم.

مددی تصریح کرد: نیمه دوم سال ۹۷ و نیمه نخست سال جاری مسابقات دارت و طناب کشی ویژه کارکنان نیروگاه شهید منتظرقائم و میان کارکنان هلال احمر (ویژه بانوان) برگزار شد و این در حالی است که در تلاش هستیم تا این قبیل برنامه ها در طول سال بین ادارات مختلف استمرار دهیم.

مددی تصریح کرد: سال جاری برای نخستین بار مسابقات کشوری فوتبال رو میز در بالاترین سطح به میزبانی شهرستان فردیس برگزار شد که در مسئولین ورزش کشور، استان و شهرستان فردیس حضور داشتند.

متولی انجمن های ورزشی در شهرستان فردیس ضمن توضیح در خصوص عملکرد کمیته موج سواری گفت: این رشته در حالی برای نخستین بار فعالیت خود را در فردیس آغاز کرد که استخر ویژه موج سواری در اختیار ورزشکاران قرار گرفت و حتی برای نخستین بار دوکارگاه آموزش موج سواری با حضور دبیر فدراسیون برگزار و نفرات برتر به اردوی تیم ملی در مازندران اعزام شدند.

مددی با اشاره به برنامه های آینده هیئت انجمن های ورزشی گفت: براساس برنامه تلاش می کنیم تا مردم روز به روز بیشتر درگیر ورزش شوند و این پدیده به بخشی از زندگی شهروندان تبدیل شود و در جهت تحقق این هدف در مناسبات مختلف به ویژه ایام دهه مبارک فجر برنامه های ورزشی و مفرحی در ادارات، مدارس و اماکن عمومی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.