صادق زیباکلام گفت: همه کمک های مردمی جمع شده به حساب شخصی ام در جریان زلزله کرمانشاه را خوردم و دزدیدم.

مبالغ کمک های مردمی به زلزله زدگان را دزدیدم!

صادق زیباکلام در حاشیه جلسه مناظره ای در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی بر اینکه مبالغ جمع شده به حساب شما در جریان زلزله کرمانشاه چه شد؟ گفت: همه آن پول ها را خوردم و یک آب هم بالای آن، همه آن پول ها را دزدیدم.

او در پاسخ به سوال دیگر که برای زلزله آذربایجان هم برنامه ای برای جمع آوری وجوه نقدی از مردم دارید، بیان کرد: نقشه کشیدم که آن ها را هم جمع کنم و بخورم.

صادق زیباکلام، از چهره‌های اصلاح طلب است که پس از وقوع زلزله کرمانشاه، شماره حساب خود را به مردم اعلام کرد و از آنان خواست کمک‌های خود را به حساب او واریز کنند. ظرف ۴۸ ساعت مردم یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان به حساب این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران واریز کردند و به گفته خود او این کمک‌ها بعد از یک هفته از زلزله بازهم ادامه یافت؛ موضوعی که خود زیباکلام را هم از میزان مساعدت و همیاری مردم نسبت به هموطنانشان متعجب کرد.

پول‌های واریزی مردم به حساب زیباکلام روز به روز افزایش یافت و وی در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرد که این پول به دو میلیارد هفتصد میلیون تومان فراتر رفته و همچنین در مصاحبه دیگر اعلام کرد این میزان پول به سه میلیارد تومان رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.