رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد شهید باید در جهت حمایت از جامعه ایثارگران برای اجرای مصوبات مجلس آستین همت بالا بزند.

بنیاد شهید برای اجرای مصوبه‌های مجلس آستین همت بالا بزند/افراد جوان جایگزین نیروهای بازنشسته در بنیاد شهید شوند

به گزارش قدس آنلاین، حسن نوروزی در مورد اعلام خبری از سوی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر اینکه ۴۲ ماده قانونی مربوط به ایثارگران توسط دولت اجرا نمی‌شود و قانونگذار باید تامین بار مالی این مصوبه‌ها را پیش از تصویب در نظر می‌گرفت، گفت: معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید صددرصد اشتباه گفته‌اند، چرا که وقتی ما در مجلس این ۴۲ ماده را تصویب می‌کردیم در کمیته مربوطه حضور داشتند و دفاعی نکردند و موافق هم بودند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران باید افراد جوان را جایگزین نیروهای بازنشسته کند

نماینده معین چناران و طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران نمی‌توانند این ۴۲ ماده قانون را اجرا کنند، توپ را در زمین مجلس می‌اندازند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید برای اجرای مصوباتی که در جهت حمایت از جامعه ایثارگران ایجاد شده است آستین همت بالا بزنند، ضمن اینکه این بنیاد باید از مدیریت چابکی برخوردار باشد و قوی عمل کند تا بتواند به داد جامعه ایثارگران برسد.

حجت الاسلام نوروزی در بیان مهمترین انتظارات ایثارگران از بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکید کرد: ایثارگران انتظار دارند که مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران چابک باشد، ضمن اینکه باید بازنشستگان را ترخیص کنند و افراد جوان را بجای آنها جایگزین کنند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید کمیته‌هایی از ایثارگران، آزادگان و جانبازان تشکیل دهند و پارلمانی ایثارگرانه ایجاد کنند که با مشاوره با یکدیگر کارها را در جهت رفع مشکلات این قشر پیش ببرند.

منبع: خانه ملت 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.