شهردار مشهد گفت:انتظار شهروندان آن است که وقتی نقصی می بینند یا درخواستی دارد، آن نقص در حداقل زمان ممکن برطرف شود و خواسته هایشان نیز در کوتاهترین زمان اجرایی گردد.

به کارگیری فرآیندهای نوین ارتباطی نقطه تعامل جدی با مردم است

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلائی با بیان این مطلب در آیین رونمایی از فرآیندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی شهرداری 137 که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهروندان در رشد استفاده از اپلیکیشن های نوین مشارکت می کنند، به شرطی که اثرگذاری آن را مشاهده نمایند و اگر به مردم این اطمینان را بدهیم که نقطه نظراتشان در عملکرد ما اعمال شده است، باعث تاثیرگذاری آنها در فعالیت های نوین شهری خواهیم شد.

وی ادامه داد: به روزرسانی فرآیندهای نوین ارتباطی یکی از نقاط تعاملی جدی با مردم است. در واقع همه این اقدامات با هدف افزایش رفاه شهروندان و زائران امام هشتم(ع) و جلب رضایتمندی آنان در دست انجام است.

وی با اشاره به هدف به کارگیری فرآیندهای ارتباطی در جهت اتصال به افکار عمومی، گفت: شهر با مردم اداره می‎شود، پس هر آنچه می خواهیم انجام دهیم را با مردم هماهنگ کنیم و نسبت به آن پاسخگو باشیم.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: انتظار شهروندان آن است که وقتی نقصی می بینند یا درخواستی دارد، آن نقص در حداقل زمان ممکن برطرف شود و خواسته هایشان نیز در کوتاهترین زمان اجرایی گردد.

کلائی گفت: تمام این ابزارها و فرآیند به قصد برآورده کردن خواست مردم به کارگیری می شود و اگر به صورت مثبت این اتفاق رخ دهد مردم با مدیریت شهری همراه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز مدیران مناطق و ستادی باید روی درخواست های مردمی باشد، گفت: مدیران باید خواسته ها و سفارشات مردم را از فیلتر این برنامه بگذرانند و اگر منطقی و مشروع است، در حداقل زمان ممکن نسبت به پاسخگویی آن اقدام کنند.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه بعد از 72 ساعت دوران چک کردن اولیه پاسخگویی است، بیان کرد: حوزه اطلاع رسانی بایستی مردم را به ارائه اطلاعات سوق دهد به ویژه در مواردی که نیازمند نظارت مستمر است.

کلائی بر لزوم ارائه روش ها و ابزارها در قالب تعامل با سایر بخش های خدماتی تاکید کرد و گفت: «چشم شهر»، اپلیکیشن شهروندی محسوب می شود که درگاه ارتباطی با مردم بوده و امید است دستگاه های خدماتی نیز به این کمپین بپیوندند.

ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.