معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به دلیل حضور سالیانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی در مشهد و زیباسازی منطقه ثامن، ۶پروژه در قالب ره باغ، بوستان و پارک خطی در این منطقه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از ۶ بوستان تا پایان امسال در منطقه ثامن مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی  گفت: به دلیل حضور سالیانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی در مشهد، بویژه در منطقه ثامن، مدیریت شهری بر آن شده است تا بر زیباسازی هرچه بیشتر این منطقه در ایام استقبال از بهار ۹۹، با برنامه ریزی‌های لازم اقدام نماید.
او تصریح کرد: بوستان راد واقع در وحدت ۱/۳، ره باغ پردیس فاز ۳ واقع در جنب میدان شهید حججی به سمت حرم مطهر، فاز ١ و ٢ ره باغ نعیم در طبرسی ۱، احداث فضای سبز انتهای شهید شوشتری ٧، ره باغ سلام در شوشتری ۹، ره باغ بهشت بین شوشتری۷ و ۹ از جمله پروژه‌هایی است که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. همچنین عملیات اجرایی احداث فاز ١ ره باغ جنان واقع در کوچه عسکریه نیز آغاز گردیده است.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: احداث بخشی از ره باغ فردوس واقع در طبرسی ۲، با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پیاده روسازی بین پروژه‌های اوحد و هانیه با ۶۰ درصد پیشرفت در ابتدای شوشتری ۷ در حال آماده سازی است.
او با تأکید بر برنامه‌های بهار ۹۹ مبنی بر آذین بندی‌های متفاوت معابر، کاشت گل و طرح‌های المان گل گفت: باتوجه به بازبینی‌های صورت گرفته، تلاش مدیریت شهری، پایداری فضای سبز و کاهش هزینه‌ها است.
یعقوبی افزود: با توجه به زائرپذیر بودن منطقه و جمعیت زیاد آن جهت زیباسازی بسترهای شهری در منطقه ثامن طرح دفنی کردن گاری‌های زباله بصورت پایلوت انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.