وکیل مدافع محمدعلی نجفی از زمان رسیدگی مجدد به پرونده موکلش در آذرماه خبر داد.‌

محمدعلی نجفی  آذرماه دوباره محاکمه خواهد شد

قدس آنلاین: حمید گودرزی در گفتگو با ایسنا در این باره اطهار کرد: زمان رسیدگی مجدد به پرونده موکلم آذرماه خواهد بود ولی هنوز این موضوع به ما ابلاع نشده است.

براساس این گزارش، قاضی محمدی کشکولی رییس شعبه ۹ دادگاه کیفری یک تهران  که مسئولیت رسیدگی به  پرونده محمد علی نجفی را برعهده دارد  ۱۲ آبان ماه درباره آخرین وضعیت پرونده نجفی گفته بود : نظریه کارشناسی به وکلای طرفین پرونده ابلاغ شد و وکلا 7 روز فرصت دارند  که نظر کتبی خود را به ما اعلام کنند. اگر وکلا به نظریه کارشناسی اعتراضی داشتند باید هیات قضایی بررسی کند که آیا این اعتراضات قابل اجابت است یا نیست. بعد از طی این مراحل وقت دادرسی مجدد تعیین می شود و به پرونده رسیدگی می شود و  دادگاه علنی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فراموشکار ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    0 0
    قتل عمد که با رضایت که منتفی شد! (مرحله اول) حالا افکار عمومی بیخیال موضوع شده اند پس میشه کار جدیدی کرد و نظریه کارشناسی اسلحه تغییر کرد و گفتن گلوله کمانه کرده و اول به دست مقتول خورده و بعد وارد بدنش شده (مرحله دوم) الان دیگه میترسم بگن این تیر رو خود مقتول برای کشتن قاتل شلیک کرده ولی از معجزات الهی بوده که تیر به آقای نجفی نخورده و وارد بدن همون خانم شده !! سناریو پاکسازی اینقدر جالب ندیده بودیم!! ازش فیلم بسازین