احسان حدادی با هدف آغاز اردوی تدارکاتی خود، تمرینات آماده سازی‌اش را در ورزشگاه امام رضا (ع) شروع کرد.

امیدوارم رنگ مدال المپیکم رنگ گنبد امام رضا (ع) باشد

قدس آنلاین: احسان حدادی با هدف آغاز اردوی تدارکاتی خود، تمرینات آماده سازی‌اش را در ورزشگاه امام رضا (ع) شروع کرد. باهماهنگی فدراسیون دو و میدانی و تربیت بدنی آستان قدس رضوی، حدادی پرتاب‌های خود را در این ورزشگاه آغاز کرد تا نخستین پرتابگری باشد که در استادیوم امام رضا (ع)، دیسک پرتاب می‌کند.

*حدادی: امکانات استادیوم امام رضا(ع) منحصر به فرد است

احسان حدادی که دیروز در استادیوم امام رضا(ع) تمریناتش را پیگیری کرد ضمن تعریف و تمجید از امکانات این استادیوم مدرن گفت: هدف از برگزاری این اردو، کسب اجازه از امام مهربانی‌ها و استارت برای شروع نخستین دوره تمرینات بود. بعد از مشهد، اردویی را در کیش برگزار می‌کنم و پس از آن، اردوهای برون ‌مرزی آغاز خواهد شد و تمرینات را پیگیری می‌کنم. نایب‌ قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن خاطرنشان کرد: استادیوم امام رضا(ع) امکانات منحصر به فردی دارد که برای مسابقات بین‌المللی عالی است و جا دارد از مسئولان آستان قدس رضوی تشکر ویژه‌ای داشته باشم برای احداث این مجموعه و اینکه اجازه دادند من در این مکان تمرینات خود را شروع کنم. حدادی وعده برگزاری مسابقات بزرگ دو و میدانی در مشهد را داد و عنوان کرد در حال برنامه‌ریزی این مسابقات هستیم و کار دعوت از چهره‌های معروف را خودم بر عهده دارم.

*تورنمنت بین‌المللی در مشهد

احسان حدادی با اشاره به امکانات مدرن ورزشگاه امام رضا (ع) تأکید کرد با وجود چنین ورزشگاهی جا دارد یک تورنمنت بزرگ بین‌المللی در این مجموعه برگزار شود، شک ندارم که قهرمانان بسیار بزرگ جهان با توجه به شرایط و امکانات موجود در این ورزشگاه و شرایط جغرافیایی آن دوست دارند در این ورزشگاه به رقابت بپردازند، چون این ورزشگاه قابلیت ثبت رکورد جدید را دارد. مربیان بزرگ دنیا برای شرکت ورزشکاران زیر نظر خود در این ورزشگاه‌های این مدلی توصیه فراوانی دارند که حتماً در این ورزشگاه‌ها مسابقه دهند. امیدوارم که این تورنمنت به زودی در این ورزشگاه برگزار شود تا شاهد ثبت رکوردهای بزرگ در دو و میدانی باشیم. این تورنمنت می تواند فضای ویژه ای برای خراسان رضوی به وجود بیاورد و سبب رشد و ترقی این رشته ورزشی در مشهد باشد.

*رنگ مدال

حدادی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنی با تمرینات فشرده‌ای که در پیش داری، در المپیک توکیو چه مدالی بدست بیاوری گفت: امیدوارم رنگ مدالم رنگ گنبد امام رضا(ع) باشد، من از روزی که به مشهد آمدم نذر کردم تا امام رضا (ع) کمک کند تا افتخاری بزرگ برای دو و میدانی ایران، خودم و مردم ایران بدست آورم، به شخصه اگر مدال خوشرنگ طلای المپیک را بدست آورم کلکسیون افتخاراتم تکمیل می شود. اعتقاد دارم که می‌توانم با کمی سختی و تلاش این مدال خوش رنگ را بدست آورم.

*تبریک به مشهدی‌ها

حدادی در ادامه سخنانش به علاقه‌مندی ویژه مردم مشهد به رشته دو و میدانی اشاره کرد و در این باره گفت: انصافاً مردم مشهد خیلی ورزشی هستند، من در مدتی که در مشهد هستم هر جا رفتم با سؤالات جالب مردم درباره ورزش و دو و میدانی رو به‌رو شدم، اولش باور نمی‌کردم مردم مشهد این‌قدر ورزشی باشند، انصافاً لیاقت مردم مشهد داشتن چنین ورزشگاهی است، ای‌ کاش ما در تمام شهرهای ایران چنین امکاناتی داشتیم که مجبور نباشیم برای تمرینات به کشورهای دیگر سفر کنیم. اگر ما در چند شهر دیگر چنین امکاناتی داشتیم چه لزومی داشت به شهرهای دیگر دنیا برویم و از خانواده و مردم ایران دور بمانیم. امکانات برای پیشرفت ورزشکار بسیار مهم است. امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ایجاد ورزشگاه‌های مدرن دیگر نظیر این ورزشگاه در همه جای ایران باشیم.

*مشکلات ارزی

وی در پاسخ به اینکه آیا مشکلات ارزی، دردسری برای برگزاری اردوهای برون مرزی حدادی به وجود آورده یا نه، خاطرنشان کرد: درک می‌کنم که در کشور درگیر مشکلات ارزی و اقتصادی هستیم ولی موفقیت در رقابت‌های المپیک نیاز به آمادگی کامل دارد و هیچ‌وقت نمی‌گویند که فلان ورزشکار درگیر مشکلاتی خاص مثل تحریم و... بوده که نتوانسته موفق عمل کند. از سراسر دنیا ورزشکاران با ۱۰۰ درصد آمادگی حضور می‌یابند و امیدوارم من هم بتوانم با آمادگی ۱۰۰ درصدی در توکیو حضور یابم، زیرا آرزوی احسان حدادی دیگر حضور در المپیک نیست، بلکه به دنبال حضوری موفق و کسب مدال در المپیک هستم.

*قدردانی فدراسیون دو و میدانی از تربیت بدنی آستان قدس رضوی

ایرج عرب، سرپرست فدراسیون دو و میدانی در خصوص همکاری تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: آغاز تمرینات قهرمان پرتاب دیسک آسیا در ورزشگاه امام رضا(ع) و همکاری مسئولان و دست اندرکاران تربیت بدنی آستان قدس رضوی برای حضور احسان حدادی در این ورزشگاه بی شک نوید روزهای خوب و تعاملات سازنده دستگاه‌های مختلف کشور برای حمایت از ورزش دو و میدانی ایران را دارد. وی ضمن قدردانی از تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند موجب برقراری ارتباط مؤثر در برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی و همچنین برپایی اردوهای آماده سازی ملی پوشان ایران و سایر کشورها باشد. به طور یقین با همکاری و دلسوزی مسئولان خدوم این مجموعه، یادگاری در برگ زرین خدمات آستان قدس رضوی به ورزش کشور خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.