یزد - رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه راه، بهداشت، کشاورزی، راه آهن و گردشگری مهمترین اولویت‌های سفر رئیس جمهور به یزد است گفت: پروژه‌ای که امکان اجرا ندارد در یزد تعریف نمی‌کنیم.

پروژه‌ای که امکان اجرا ندارد در یزد  تعریف نمی‌کنیم

به گزارش خبر نگارقدس آنلاین ، محمود واعظی شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: از چند ماه قبل برای این سفر جلسات متعددی برگزار کردیم که با همه محدودیت‌های بودجه‌ای، سفر به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که برخی مشکلات زیرساختی که بخش خصوصی وارد آن نمی‌شود مرتفع شود.

وی با بیان اینکه از طرف دیگر تلاش کردیم حرفی زده نشود که نتوانیم عمل کنیم افزود: این یک مقدار کار سختی است و وقتی که مشکل بودجه نداشته باشیم با دست و دلبازی بیشتری وارد می‌شویم و تمام توانمان هم این است که قولی ندهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم.

واعظی در ارتباط با اولویت پروژه‌های این سفر تصریح کرد: پیش از انجام سفر، ظرفیت‌های استان با حضور روسای بانک‌های کشور و مسئولان ارشد کشوری مورد بررسی قرار گرفت و در نشستی هم موضوع پروژه‌ها با رئیس جمهور بررسی شد در ارتباط با مسائل زیرساختی در این سفر به مسئله راه، بهداشت، کشاورزی، راه آهن، گردشگری توجه بسیار خاصی انجام دادیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: خوشبختانه یک مجموعه کارهایی هم به این صورت انجام شد که با پول بخش خصوصی و بانک، به گونه‌ای مدیریت شد که اقداماتی در استان انجام شود و در راستای توسعه مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان یزد جزو استان‌های مهاجرپذیر است گفت: همیشه افتخار این استان این بود که در شهرهای مختلف بیکاری وجود نداشت ولی الان به دلیل مهاجرت‌پذیری یزد، ضرورت تعریف مسائل جدید اهمیت داشت و مورد توجه قرار گرفت.

واعظی با اشاره به اینکه تعداد فارغ‌التحصیلان جویای کار در یزد هم بالاست گفت: در راستای ساماندهی این موضوع هم اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت و تلاش شد که از دانشگاه و پارک علم و فناوری در راستای رفع این مشکل بهره‌گیری کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور آغاز به کار ساخت کارخانه فناوری در استان یزد را یکی از برنامه‌های سفر رئیس جمهور دانست و افزود: کلنگ زنی این پروژه با حضور رئیس جمهور در یزد انجام می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.