خراسان شمالی- معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام گلستان، گفت: در بخش نمایشگاهی این جشنواره، خراسان شمالی در ۴ غرفه، صنایع‌دستی خود را معرفی و در معرض فروش قرار می‌دهد.

اختصاص ۴ غرفه به صنایع‌دستی خراسان شمالی در جشنواره اقوام گلستان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی عابدی با اعلام این خبر اظهار داشت: صنعتگران و هنرمندان خراسان شمالی در رشته‌های معرق، نساجی، سفال و... در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی افزود: این جشنواره از ۲۱ تا ۲۴  آبان ماه در سالن محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان گرگان و از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه جاری در مجموعه ورزشی المپیک  شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

عابدی عنوان کرد: استفاده غرفه داران از پوشش‌های محلی و بومی، اجرای زنده محصولات صنایع‌دستی و... در غرفه‌های نمایشگاهی از جذابیت‌های نمایشگاه سیزدهم است.

وی با اشاره به این‌که برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی می‌تواند موجب معرفی هرچه بیشتر صنعتگران و آثار هنری آن‌ها شود، افزود: صنایع‌دستی یکی از مصادیق تولید ملی است و امیدواریم حضور در چنین نمایشگاه‌هایی به فروش تولیدات هنرمندان فعال در این عرصه کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.