خراسان شمالی- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: نفت سفید به اندازه کافی در استان ذخیره شده است و روستاییان نباید نگران تامین آن باشند.

آغازذخیره سازی نفت سفید برای مناطق روستایی صعب‌العبور خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی مجتبی شکوری اظهار داشت: اکنون ۱۲ هزار و ۶۹۴ خانوار روستایی استان در زمستان از نفت سفید برای گرمایش منازل خود استفاده می کنند که کالابرگ را دریافت کرده اند و اکنون این ماده سوختنی در مخازن فروشندگی های روستاها درحال ذخیره سازی بوده و مشکلی در تامین آن وجود ندارد.  

وی افزود: هزار و ۱۰۰ خانوار روستایی در بجنورد، ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار در مانه و سملقان، ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار در راز و جرگلان، هزار و ۴۸۵ خانوار در اسفراین، ۱۷۹ خانوار در گرمه و جاجرم و هزار و ۲۳۰ خانوار در شیروان و فاروج از نفت سفید استفاده می کنند.  

شکوری خاطرنشان کرد: ۱۸ فروشندگی در شیروان و فاروج، ۲۲ فروشندگی در اسفراین، گرمه، جاجرم و ۷۲ فروشندگی در بجنورد و مانه و سملقان ورازوجرگلان نسبت به توزیع نفت سفید به روستاییان استان اقدام می کنند.  

وی اظهار داشت: هر خانوار برای مصرف ۳۰ تا ۴۰ روزه خود به طور میانگین ۲۲۰ لیتر نفت سفید دریافت می کند.  

شکوری گفت: در قالب گشت های بازرسی، نیازهای روستاهای استان بررسی و شناسایی شده و در صورت نیاز نسبت به توزیع نفت سفید روستاییان اقدام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.