مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از صادرات۱۱۳میلیون یورویی واحدهای صنعتی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پایان شهریورماه خبرداد.

صادرات ۱۱۳ میلیون یورویی واحدهای صنعتی کوچک در خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین ، مسعود مهدی زاده مقدم در جریان بازدید از واحدهای صنعتی کوچک شهرک صنعتی کلات اظهار کرد: صادرات محصولات بنگاه‌های کوچک یکی از اهداف اصلی شهرک‌های صنعتی استان در سال رونق تولید است و در همین راستا جوانان و نخبگان صنعتی، صنعتگران را هم به سوی پیشرفت هدایت کردند و در جنگ اقتصادی از تحریم، فرصت ساختند و ۱۱۳ میلیون یورو صادرات داشتند.

وی افزود: صنایع کوچک با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح، روز به روز توانمندتر می شوند و همه واحدها تلاش دارند تا در سال رونق تولید، الگوی اقتصاد مقاومتی را به درستی در واحدهای خود اجرا کنند و از تمام ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: استان خراسان رضوی در کشورهای هدف صادراتی به خصوص کشورهای همسایه ورود خوبی دارد و مراکز صادراتی بیشتر شده و صنعتگران مراودات تجاری بیشتری دارند و اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته تنوع کالاهای صنایع کوچک خوب بود و امسال به دنبال تنوع بیشتر محصولات صادراتی هستیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: انشاالله همین روند در واحدهای صنعتی تا پایان سال ادامه خواهد داشت و زمینه تولید و اشتغال بیش از پیش فراهم و توسعه می‌یابد.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.