گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A51 اخیراً سوژه بسیاری از علاقه مندان به تکنولوژی شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A51 منتشر شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A51 اخیراً سوژه بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی شده است، طبق گزارش ها این شرکت مراحل تولید انبوه گوشی هوشمند را آغاز کرده است.

مدتی قبل پیش از رونمایی چند عکس از قاب گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A51 را مشاهده کردیم که جزئیات کمی در مورد طراحی و ویژگی های آن نشان داد، اکنون اطلاعات محدودی از جزئیات در مورد صفحه نمایش ، دوربین ها و نرم افزارهای سامسونگ گلکسی A51 مشخص شده است، اطلاعات مربوط به این مشخصات توسط مشاور قابل اعتماد، Ishaan Agarwal به Droid Shout ارائه شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A51

 گوشی هوشمند Galaxy A51 سامسونگ با نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح نامعلوم روانه بازار خواهد شد، این دستگاه به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که انتظار می‌رود از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

در قسمت عقب، این گوشی از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود، در حالی که در جلو گفته می‌شود یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد، این گوشی هوشمند برای راه‌اندازی اولیه Android 10 و رابط کاربری OneUI 2.0 را اجرا خواهد کرد.

براساس گزارش های قبلی ، سامسونگ گلکسی A51 از پردازنده هشت هسته ای Exynos 9611 بهره می برد که دارای سرعت 1.74GHz خواهد بود، این چیپست با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود که انتظار می رود با قرار دادن کارت میکرو اس دی قابلیت توسعه بیشتری پیدا کند.

دوربین اصلی در پشت دستگاه شایعه شده است که از لنزهای با زاویه دید 12 مگاپیکسلی ، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و حسگر عمق 5 مگاپیکسلی استفاده می کند و گفته می شود که این گوشی هوشمند یک جک هدفون 3.5 میلی متری ، یک درگاه USB Type-C و یک ناچ قطره ای در بالای صفحه نمایش دارد. متأسفانه، جزئیات دیگری درباره گلکسی A51 ارائه نشده است.

قیمت سامسونگ گلکسی A51

تاکنون، هیچ صحبتی در مورد قیمت گذاری دقیق گلکسی A51 سامسونگ وجود ندارد. با این حال، گمانه زنی ها حاکی از قیمت حدود 20،000 روپیه است و انتظار می رود سامسونگ سری جدید Galaxy A را در اوایل سال 2020 معرفی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.