خراسان شمالی-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۷ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ نفر متهم با همکاری پلیس خراسان رضوی خبر داد.

کشف بیش از ۷ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی و رضوی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قدرتی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به حمل و جابجایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان خراسان رضوی به این استان را دارند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در ابتدا موضوع را با پلیس شهرستان چناران هماهنگ کردند، افزود: ماموران با اعزام به محور شیروان به چناران موفق شدند خودروهای مورد نظر را مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در این رابطه ۲ دستگاه خودروی مورد نظر را توقیف کردند، یاد آور شد: در بازرسی از این خودروها مقدار ۷ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ قدرتی با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، یاد آور شد: خودروهای توقیف شده نیز با هماهنگی مقام قضائی به پارکینگ منتقل شدند.

کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری ۲ نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت دو دستگاه خودرو از شهرستان قوچان و تردد این خودروها در سطح شهرستان فاروج بلافاصله ماموران موضوع را برای توقیف این خودروها در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران ابتدا با بررسی محل های تردد این خودرو ها موفق شدند آن ها را شناسایی و روئیت کنند، افزود: در ۲ عملیات جداگانه ماموران موفق شدند ۲ دستگاه خودروی سرقتی را توقیف و به پارکینگ انتقال کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در همین رابطه ۲ نفر سارق نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، یاد آور شد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

پلیس به جولان یک شرور سابقه دار در اسفراین پایان داد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری یک شرور سابقه دار که باعث رعب و وحشت احالی یکی از روستاهای این شهرستان شده بود خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری با اعلام این خبر گفت: در پی دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری فردی که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به شرارت و زورگویی با سلاح های گرم و سرد می کند و باعث ایجاد ناامنی در آن منطقه شده است بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این فرد که علاوه بر شرارت و زورگویی با تشکیل گروهی از افراد سابقه دار اقدام به قاچاق سنگ معدن نیز می کند، افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در نهایت این شرور سابقه دار دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این فرد تعداد یک تیغه چاقو به همراه یک دستگاه گوشی تلفن همراه نیز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: با هماهنگی تلفنی با قاضی کشیک، متهم برای تحمل۲۴ساعت بازداشت به بازداشتگاه انتقال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم عزیز خط قرمز پلیس است از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و یا اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.