خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خیران برای جابه‌جایی روستای دالنجان کردیه فاروج خبر داد.

کمک خیران برای جابه‌جایی روستای دالنجان کردیه فاروج

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با یادآوری اینکه طرح جابه‌جایی روستای دالنجان کردیه از توابع شهرستان فاروج از سال ۹۲ با همکاری موسسه خیریه نائبه الزهرا (س) آغاز شده است، افزود: وضعیت نامناسب واحدهای مسکونی روستای دالنجان کردیه با ۸۰ خانواری که ۴۰ خانوار آن را مددجویان کمیته امداد تشکیل می‌دهند زمینه‌ساز حضور خیران شد.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب دو فاز پیش بینی شد، بیان کرد: در سال ۹۶ شاهد افتتاح مرحله اول این طرح با بهره‌برداری از ۴۰ واحد مسکونی مددجویان بودیم.

وی ادامه داد: مراسم کلنگ زنی فاز تکمیلی این شهرک نیز شامل ساخت خانه بهداشت، مسجد و مدرسه نیز در ابتدای سال جاری با حضور خیران انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در خصوص مجموع اعتبارات هزینه شده در اجرای ساخت شهرک جدید دالنجان کردیه گفت: تا کنون حدود چهار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این شهرک درزمینهٔ های ساخت مسکن، انشعابات، طرح آب‌رسانی، حصارکشی، ساخت سرویس بهداشتی، احداث مسجد و تسطیح زمین شهرک هزینه شده است.

وی بابیان اینکه کمیته امداد از ابتدای آغاز اجرای این پروژه تاکنون حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی نیز برای اجرای این پروژه‌ها استفاده شده است.

الهی راد ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیران به‌زودی شاهد آغاز ساخت ۴۰ واحد مسکونی جدید دیگر در این روستا باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.