مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن و بر اساس پیشنهاد اولیه ۱۰هزار واحد برای اقشار دهک های ۳تا ۶ استان با متراژ ۷۵تا۱۰۰متر ساخته خواهد شد.

 ۱۰هزار واحد مسکن ملی سهم اولیه  خراسان رضوی / دهک های ۳تا۶مشمول طرح اقدام ملی مسکن می شوند

محمد رضا اخوان عبداللهیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برای طرح اقدام ملی مسکن پیشنهاد اولیه ۱۰هزار واحد رابرای این استان ارائه و اعلام آمادگی کرده است.

وی با بیان اینکه این واحد ها در قالب تهیه زمین، مشارکت با انبوه سازان صلاحیت دار و بخشی دیگر نیز زمین های خود مردم می باشد، تصریح کرد: طرح اقدام ملی مسکن عمدتا مربوط به اقشار دهک های  ۳ تا ۶ است و متراژ این واحد ها  بر اساس الگو از ۷۵متر تا ۱۰۰متر می باشد.

مدیرکل اداره راه وشهرسازی خراسان رضوی افزود: برای شهر مقدس مشهد نیز در حدود ۳هزار واحد پیش بینی شده است که بخشی از آن در حاشیه شهر و بخشی نیز در منطقه قاسم آباد و الهیه ساخته خواهد شد و در طرح اقدام ملی مسکن  ۱۵۰۰واحد نیز در شهرهای جدید استان ساخته خواهد شد.

اخوان عبداللهیان ادامه داد: استان خراسان رضوی در صف انتظار برای ثبت نام در سامانه قرار دارد و به محض اعلام بخش نامه و دستورالعمل ثبت نام و جزئیات  آن افراد می توانند وارد سامانه ثبت نام شوند و اطلاعات خود را ثبت کنند تا مورد بررسی و پالایش قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام همکاری آستان قدس رضوی ، بنیاد مسکن و  بخش خصوصی  در این طرح ، پیش بینی افزایش ظرفیت استان در این طرح تا ۵۰هزار واحد در سال ۹۹ می شود.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.