در اوایل سال جاری وان پلاس گوشی‌های OnePlus 7 Pro ، 7T و 7T Pro را با سرعت تازه سازی صفحه 90Hz به بازار عرضه کرد.

"OnePlus "  در فکر جهشی بزرگ در فناوری نمایشگر گوشی +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در اوایل سال جاری وان پلاس گوشی‌های OnePlus 7 Pro ، 7T و 7T Pro را با سرعت تازه سازی صفحه نمایش 90Hz به بازار عرضه کرد، حال به نظر می رسد این شرکت با پرچمدار بعدی خود یعنی OnePlus 8 Pro ، فناوری نمایشگر را به سطح کاملاً جدیدی منتقل می‌کند.

اگر گزارشی از محقق تکنولوژی Max J را در توییتر باور داشته باشیم، OnePlus 8 Pro سرعت نرخ تجدید فوق‌العاده 120Hz را خواهد داشت، OnePlus 8 Pro با گوشی های Razer و ASUS 'ROG در این زمینه رقابت خواهد کرد، قابل توجه است که ، Razer و ASUS جزو اولین برند هایی بودند که سرعت تجدید صفحه نمایش 120 هرتز را روی گوشی‌های خود ارائه دادند.

متأسفانه، ویژگی دیگری درباره پرچمدار OnePlus 8 Pro فاش نشده است، با این حال دقیقاً مانند سایر گوشی‌های دارای این سرعت تازه سازی، می‌توانید از پرچمداران نسل بعدی OnePlus تاری کمتری داشته باشید و با ارائه پیمایش نرم تر از طریق برنامه ها ، تصاویر ، صفحات وب و موارد دیگر ، تجربه گوشی هوشمند خود را ارتقا دهید، همچنین با ارائه گرافیک های قوی‌تر ، تجربه بازی شما را بهبود می‌بخشد ، زیرا هیچ لگ و تأخیری در صفحه وجود ندارد.

مشخصات و ویژگی های OnePlus 8 Pro

طبق گزارش های قبلی، OnePlus 8 Pro از نمایشگری 6.65 اینچی با رزولوشن نامعلوم استفاده خواهد کرد و صفحه نمایش از لبه‌های گوشی حالت خمیدگی خواهد داشت.

انتظار می رود که این گوشی یک طراحی پانچ در صفحه نمایش داشته باشد تا دوربین سلفی را در خود جای دهد و از حاشیههای باریک و باریک تر در پایین و بالا بهره ببرد.

این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از چیپست پرچمدار نسل بعدی کوالکام ، یعنی اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند، این دستگاه می‌تواند تا 12 گیگابایت رم ، حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه دهد و سیستم عامل اندروید 10 را با استفاده از  OxygenOS اجرا کند.

شایان ذکر است که OnePlus 8 Pro به عنوان اولین گوشی هوشمند این برند شناخته شده است که می تواند یک دوربین چهارگانه را در عقب خود داشته باشد.

پیش بینی می‌شود این گوشی دارای یک لنز زاویه فوق‌العاده گسترده، یک دوربین تله فوتو با بزرگنمایی نوری 3 برابر و یک دوربین اصلی با سنسور 64MP یا 108MP داشته باشد، مشخصات دیگر شایعه شده، شامل یک درگاه USB Type-C ، یک بلندگو به مانند نسخه های قبلی و پشتیبانی از شبکه 5G است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.