در هفته گذشته گوشی هوشمند Motorola Moto G۸ سوژه بسیاری از نشست‌های خبری و گزارش‌ها بوده است.

"Moto G۸" با دوربین‌های سه گانه عرضه می‌شود +فیلم

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در هفته گذشته گوشی هوشمند Motorola Moto G۸ سوژه بسیاری از نشست‌های خبری و گزارش‌ها بوده است، انتظار می‌رفت پس از گمانه زنی‌های زیاد ، برند متعلق به Lenovo این گوشی را در رویداد ماه گذشته در کنار Moto G۸ Plus معرفی کند اما اینگونه نشد.

با این حال ، به نظر می رسد Moto G۸ هنوز هم می‌تواند معرفی شود، پیشگام محبوب فناوری  Evan Blass akaevleaks ویدئویی تبلیغاتی از Moto G۸ منتشر کرده است که جدیدترین اطلاعات ، جدا از چند ویژگی از این گوشی ، جزئیاتی مربوط به طراحی Moto G۸ را فاش کرده است، در زیرمی‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

طراحی و ویژگی های Moto G۸

همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید ، موتورولا Moto G۸ از طراحی جذاب و ممتازی برخوردار است، این گوشی از حاشیه های تقریباً کم در کنار و بالای صفحه نمایش برخوردار است ، اما در پایین یک چانه ضخیم به مانند گذشته وجود دارد.

در بالای صفحه نمایش ، این گوشی هوشمند دارای یک ناچ قطره‌ای است که از دوربین سلفی بهره خواهد برد، در قسمت عقب، این گوشی از طراحی یکنواختی خواهد داشت که به نظر می‌رسد از مواد پلی کربنات براق ساخته شده است.

علاوه بر این ، اطلاعات درز شده نشان داده است که Moto G۸ دارای یک دوربین سه گانه در عقب است که در گوشه بالا سمت چپ قرار خواهد گرفت، به نظر می‌رسد یک دوربین بزرگ وجود دارد و در زیر آن ، یک ماژول دوربین دیگری با دو لنز و یک واحد فلش LED وجود دارد.

در زیر این دوربین ها ، برند تجاری وجود دارد که نشان می دهد این گوشی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. در آخر، یک سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی وجود دارد که در زیر لوگو موتورولا مخفی شده است.

سایر مشخصات گوشی هوشمند آینده موتورولا موتو جی ۸ در حال حاضر موجود نمی باشند، همچنین ، هیچ سخنی در رابطه با قیمت گذاری گوشی یا زمانی که این برند دقیقاً قصد دارد عرضه جدید سری Moto G را ارائه دهد ، وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.