تیم پیام مشهد نخستین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال را در حالی در سیرجان به دست آورد که چند بازیکن اصلی خودش را به همراه نداشت.

۳ امتیاز شیرین تیم والیبال پیام مشهد  از دل بحران

به گزارش قدس آنلاین؛ پیامی‌ها در شرایطی که پیش از رفتن به سیرجان با اعتصاب چند بازیکن اصلی تیم عملا وارد فاز بحران شده بودند توانستند مثل پارسال برابر سیرجان پیروز باشند و تیم قدرتمند سیرجان را شکست دهند. 

ماجرا از این قرار است که بعد از اینکه سفر تیم به سیرجان با اتوبوس هماهنگ شد ۵ بازیکن تیم به نام علیرضا بهبودی، حسن صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و عرفان علی نژاد نه تنها از همراهمی تیم خودداری می کنند بلکه با تشکیل جلسه با سایر بازیکنان سعی می کنند آنها را هم ازرفتن با تیم منصرف کنند. اتفاقی که تیم را کاملا در شرایط بحرانی قرار می دهد.

در نهایت پیام با بازیکنان جوان و بومی خود مانند امیر حسین ناوی و علیرضا عبدی که پارسال به این تیم اضافه شدند و همچنین بازیکنان با تجربه‌ای مانند سحاب دلقندی و مجتبی یوسفی به سیرجان می روند و در حالی که انتظار نمی رفت این تیم بتواند در این دیدار امتیازی بگیرد با دست پر و امتیاز کامل به مشهد بر می گردد. 

مشهدی‌ها موفق شدند در این بازی در ۳ ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۹ بر ۲۷ بر حریف خود غلبه کنند. 

حالا این تیم چهارشنبه این هفته در مشهد میزبان کاله است و طبق قانون باید در این بازی هم بدون حضور تماشاگران به میدان برود. هرچند که گفته می شود تلاش های زیادی از سوی مسولان باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان در جریان است تا محرومیت این تیم برای این بازی رفع شود.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.