کرمانشاه-مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز گاز مانند بمب‌های ساعتی عمل می‌کند و هر لحظه امکان انفجار دارد، گفت: با طرحی که برای ساماندهی انشعابات اجرا شده شاهد کاهش ۱۰ برابری این انشعابات هستیم.

انشعابات غیر مجاز گاز مانند بمب‌ ساعتی عمل می کند

به گزارش قدس آنلاین،مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز گاز مانند بمب‌های ساعتی عمل می‌کند و هر لحظه امکان انفجار دارد، گفت: با طرحی که برای ساماندهی انشعابات اجرا شده شاهد کاهش ۱۰ برابری این انشعابات هستیم.

سیروس شهبازی با اشاره به وضعیت انشعابات غیرمجاز گاز در کرمانشاه، اظهار کرد: عمده این انشعابات غیرمجاز را در حاشیه شهرها و در شهر کرمانشاه نیز در محلاتی مانند کرناچی داریم.

وی دلیل این امر را ساخت و سازهای غیرمجاز منازل مسکونی در این محلات دانست و یادآور شد: در محلات حاشیه شهر شبکه گاز برقرار است، اما چون ساخت و سازها در این مناطق مجوز از شهرداری ندارد، از نظر انشعابات نیز با مشکل مواجهند.

وی گفت: از سال ۹۶ که مجلس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، برق و گاز را اعلام کرد، قرار شد انشعابات به صورت سه ساله و موقت در اختیار مردم قرار بگیرد تا بتوانند در این مهلت وضعیت مجوز واحد مسکونی خود را نیز تعیین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.