۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 677866

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت کرسی تلاوت رضوی در تربت‌جام برگزار شد.

برگزاری کرسی تلاوت رضوی در تربت‌جام

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمسعودمیریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان رضوی اظهار کرد: به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی کرسی تلاوت رضوی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد.
وی افزود: این محفل نورانی با حضور قاریان بین‌المللی استاد حاج حامد علیزاده و استاد علیرضا رضایی و جمع کثیری از علمای اهل سنت و شیعه همراه با اجرای گروه تواشیح و هم‌خوانی سیره النبی(ص) برگزار شده است.
میریان ادامه داد: کرسی تلاوت رضوی تربت‌جام با همکاری موسسه آموزش عالی وحدت، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی و ستاد برگزاری کرسی تلاوت رضوی تربت‌جام در مسجد محمدیه اهل سنت این شهرستان اجرا شد.
مدیر مرکز قرآن کریم تصریح کرد: هدف از برگزاری کرسی تلاوت رضوی را معطر کردن روح جامعه با رایحه آیات نورانی و افزایش سطح معرفتی و علمی قاریان قرآن کریم است.
میریان با اشاره به اینکه کرسی‌های تلاوت باعث ترغیب نسل جوان و نوجوان به مفاهیم قرآنی می‌شود، خاطرنشان کرد: از برکات مهم برگزاری این محافل فهم کلام الهی، دست‌یابی به اهداف قرآنی و عمل به مضامین قرآن کریم و مهر ورزیدن به آن است.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.