سرمربی فرش آرای مشهد نتایج درخشان تیمش را در این فصل و ۱۳ هفته شکست‌ناپذیری نماینده خراسان در لیگ برتر فوتسال را اعتماد به بازیکنان بومی و رده‌های پایه دانست.

نتایج خوب فرش‌آرا حاصل اعتماد به جوانان و بومی‌هاست

قدس آنلاین: مجید مرتضایی در آستانه بازی با شهروند ساری درباره وضعیت فرش آرا گفت: همه چیز عالی است و بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و آماده‌ایم با پیروزی برابر شهروند ساری رکورد شکست ناپذیریمان را به چهارده هفته برسانیم. وی درباره حریف امروز فرش‌آرا نیز اظهار داشت: شهروند ساری جزو تیم‌های خوب لیگ است که با چهار امتیاز اختلاف نسبت به ما در رده پنجم قرار گرفته که برای حضور در پلی‌آف تلاش می‌کند. این تیم از دو بازیکن مشهدی در ترکیب خود استفاده می‌کند و سابقه بازی در فرش آرا نیز داشته‌اند و در دو دیدار قبلی‌شان پیروز شده‌اند. بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم با کمک هوادارانمان و انگیزه بالای بازیکنان سه امتیاز مهم این بازی را بدست آوریم.

*نتیجه اعتماد به جوانان خراسانی

سرمربی فرش آرا که بدون شک نتایج درخشانی را در این فصل با تیمش گرفته و ۱۳ هفته است که رنگ شکست را ندیده و از این حیث رکورددار است درباره روند خوب فرش آرا اذهان داشت: فرش آرا نتیجه اعتماد به جوانان و بازیکن بومی را در این فصل می‌بیند. ۱۰ بازیکن این فصل فرش آرا نتیجه اعتماد به امیدهای این تیم است که سالیان سال در رده‌های پایه این تیم پرورش یافته‌اند و حالا در بزرگسالان بازی می‌کنند و حتی به اردوهای تیم ملی امید و بزرگسالان نیز دعوت شده‌اند. در نیم فصل لیگ برتر هم سه بازیکن از رده امید به تیم اضافه کردیم که بسیار با انگیزه هستند که بیشتر از آن‌ها خواهید شنید. از سوی دیگر انگیزه این بازیکنان در کنار تجربه بازیکنانی همچون قدرت بهادری سبب شده است تا در این فصل فرش‌ارای متفاوتی را ببینیم و امیدوارم این انگیزه با توجه به تلاش‌های مسئولان تیم ادامه داشته باشد.

*نقش محوری قدرت بهادری در فرش آرا

مجید مرتضایی که سابقه سال‌ها فعالیت در فوتسال استان در رده‌های مختلف را دارد به نقش بازیکنان با تجربه این تیم به خصوص قدرت بهادری در کسب نتایج درخشان فرش ارا هم اشاره کرد و توضیح داد: قدرت بهادری بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فئتسال ایران است مه این را بارها اثبات کرده است. قدرت نقش محوری هم در تمرینات و هم در بازی‌های فرش آرا دارد. وی در تمرینات به جوان ترهای تیم کمک می‌کند و در بازی‌ها نیز نقش رهبری وی در زمین به خوبی مشهود است.

هدفمان حضور در فینال است

وی در پایان به هدف فرش آرای مشهد در ادامه لیگ پرداخت و گفت: ابتدا به دنبال حضور در بین چهار تیم و سپس راه‌یابی در فینال هستیم تا پس از سال‌ها حضور در لیگ برتر بالاخره امسال به این مهم دست یابیم که بدون شک این اتفاق بدون حمایت هوادارانمان نخواهد افتاد که امیدواریم طرفدارانمان مانند همیشه در این راه به ما کمک کنند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.