نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: مسابقات لیگ الماس در دوحه قطر و شانگ‌های برگزار می‌شود، بین این دو مسابقه زمان خالی وجود دارد که قرار شد رایزنی کنیم تا با روابط دیپلماسی ورزشکاران مطرح دنیا را به مشهد بیاوریم تا این مسابقات در مشهد برگزار شود.

احتمال برگزاری مسابقات لیگ الماس در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، احسان حدادی  با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی مسابقات المپیک خود در شهر مشهد ، گفت: هدف از برگزاری اردو این بود تا کسب اجازه‌ای داشته باشم از امام هشتم(ع) و در شهرستان‌های اطراف خراسان بزرگ کلاس‌های آموزشی را برای جوانان و نوجوانان برگزار کنیم.

قهرمان پرتاب دیسک ایران و جهان در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی برای جوانان خراسان رضوی، تصریح کرد: این طرح از سال گذشته برنامه‌ریزی شد و نخستین شهر مشهد بود، امیدوارم این توان را داشته باشیم تمام شهرها را برویم تا از نزدیک بتوانیم دوره‌های آموزشی را برای علاقه‌مندان برگزار کنیم.

وی افزود: این کار می‌تواند برای ورزش ایران مفید باشد، چرا که دوومیدانی رشته مادر است و اگر دوومیدانی ما قوی باشد قطعا تمام رشته‌های ما قوی خواهد بود.

حدادی با اشاره به پتانسیل مناسب خراسان در گذشته، عنوان کرد: به دلیل تقسیم شدن به سه استان این رشته کمی ضعیف‌تر شده اما امیدوارم تا همه کمک کنیم تا دوومیدانی کشور قوی شود، چرا که این رشته مظلوم است.

نایب قهرمان المپیک یادآور شد: بنده برای نخستین بار در ورزشگاه امام رضا(ع) توانستم پرتاب داشته باشم، استادیومی است که همه استانداردهای جهانی در آن رعایت شده است، امیدوارم طبق جلساتی که با مسؤولان آستان قدس داشتیم، بتوانیم مسابقات جایزه بزرگ را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

وی ادامه داد:  مسابقات لیگ الماس در دوحه قطر و شانگ‌های برگزار می‌شود، بین این دو مسابقه زمان خالی وجود دارد که قرار شد رایزنی کنیم تا با روابط دیپلماسی ورزشکاران مطرح دنیا را به مشهد بیاوریم تا این مسابقات در مشهد برگزار شود.

حدادی در خصوص روند آماده‌سازی خود، گفت: ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم که ورزش ایران موفق شود، امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را برای ورزش ایران رقم بزنم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.