البرز- رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه کاهش پرونده‌های مسن در اولویت برنامه ها قراردارد، گفت: با تشکیل کارگروه کاهش پرونده‌های مسن در استان و اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر، تعداد این پرونده‌ها کاهش قابل توجهی داشته است.

کاهش قابل توجه پرونده‌های مسن در استان البرز

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از دادگستری استان البرز، حسین فاضلی اظهار کرد: یکی از معضلات کلانشهر کرج نبود توازن در ارائه خدمات قضایی است که برای حل این مشکل ایجاد مجتمع قضایی در جنوب، شرق و غرب شهرستان کرج با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات قضایی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم با انعکاس شرایط استان به مسئولان ارشد قوه قضائیه، مقدمات جذب نیروهای قضایی و اداری فراهم شود تا با جذب کارکنان جدید بخشی از فشار کاری کاسته شود و بتوانیم خدمات قضایی بهتری را به مردم استان ارائه کنیم.

 این مسئول با اشاره به اولویت دادگستری کل استان البرز برای ارائه خدمات قضایی در کلیه مناطق شهری تصریح کرد: در این زمینه مطالعات دقیقی انجام شده تا بتوانیم با توزیع متوازن خدمات در استان همه مردم را در کلیه مناطق از خدمات قضایی بهره مند کنیم.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز بیان کرد: در استان البرز برنامه‌هایی ویژه تدارک دیده شده تا کلیه مواردی که در قوه قضائیه مصوب می‌شوند را با نگاه به مشکلات استان بومی‌سازی کرده و عملیاتی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.