خراسان شمالی-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیروان گفت: دو نفر از شکارچیان سابقه دار که سال قبل نیز در منطقه گلیل و سرانی به جرم شکار یک راس کل وحشی دستگیر شده بودند مجددا امسال به جرم شکار یک راس قوچ نیز دستگیر شدند.

شکارچیان متخلف شیروانی در کمتر از یک سال دوبار دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، حمید فخرانی افزود: این شکارچیان متخلف که سه نفر بودن از اهالی روستاهای منطقه هستند و با دوقبضه اسلحه گلوله زنی و ساچمه زنی اقدام به شکار یک راس قوچ ۲ ساله کرده بودند که به محض مشاهده آنان در منطقه توسط محیط بانان، دو نفر از متخلفین در منطقه دستگیر و نفر سوم متواری شد که شخص متواری نیز در همان روز دستگیر و هر سه نفر جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: از متخلفین لاشه یک راس قوچ، یک قبضه اسلحه تک لول متعلق به غیر،۳ عدد فشنگ غیر مجاز دست ساز، یک دستگاه دوربین شکاری و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

فخرانی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر خالصانه از زحمات شبانه روزی نیروهای مرزبانی در منطقه گلیل و همکاری و تعامل بسیار خوبی که با محیط زیست دارند، از عموم مردم و علاقمندان خواست با توجه به شروع فصل جفت گیری قوچ و میش و کل و بز در صورت مشاهده هر گونه شکار و صید غیر مجاز، آتش سوزی، قطع اشجار، تخریب و آلودگی محیط زیست و.... مراتب را با اداره شهرستان و پاسگاههای محیط بانی اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.