فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال موادغذایی احتکار شده در ۴ انبار در سطح شهر مشهد خبر داد.

کشف ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال موادغذایی احتکار شده در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدکاظم تقوی  گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر احتکار محموله های موادغذایی در چند انبار در سطح شهر مشهد دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تیم های پلیس آگاهی استان در اجرای این طرح ضربتی، پس از تحقیقات میدانی گسترده محل این ۴ انبار را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی با همکاری کارشناسان سازمان صنعت و معدن پس از هماهنگی قضائی، ۴ انبار مورد نظر را به طور ضربتی پاک سازی کردند.

سردار تقوی اظهار داشت: ماموران انتظامی در این عملیات، مقادیر زیادی انواع کالاهای اساسی احتکار شده شامل ۷۱ تن و ۵۰۰ کیلو برنج، ۷ تن نبات، ۴ تن شکر، ۲۱ تن عدس، ۱۸ تن لپه، ۳۹ تن لوبیا و ۴۲ تن نخود و سویا را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام نظر کارشناسان، ارزش کالاهای احتکار شده ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه ۴ سودجو دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: پلیس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.