جنبش انصارالله یمن ترور فرمانده جهاد اسلامی فلسطین به دست رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد، اگر تبانی برخی کشورهای عربی با این رژیم نبود، تل‌آویو جرأت این کارها را نداشت.

بیانیه انصارالله در محکومیت ترور فرمانده جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، دفتر سیاسی انصارالله با صدور بیانیه‌ای ترور «بها ابوالعطا» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به همراه همسرش در غزه و نیز ترور فرزند «اکرم العجوری» از اعضای دفتر سیاسی این جنبش در دمشق را محکوم کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، انصارالله در بیانیه خود اعلام کرد، اگر تبانی برخی کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی نبود دشمن جرأت ارتکاب این جنایتها را نداشت، کشورهایی که به سمت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی به حساب مسأله فلسطین «هروله» می‌کنند.

انصارالله یمن در ادمه بر «ایستادن ملت یمن در کنار مقاومت فلسطین در تمام گام‌ها و اقدامات بازدارنده» علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد و پاسخ راکتی مقاومت فلسطین به دشمن صهیونیست در دفاع از کرامت، آزادی و استقلال را ارج نهاد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) منزل بهاء ابوالعطا در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند. در این حمله، ابوالعطا و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزند به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌، بیش از ۱۵۰ راکت به سمت فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.