۲۰ شهرستان استان خراسان رضوی دوشنبه شب دمای صفر و زیر صفر داشتند که این وضعیت تا پایان هفته جاری در این استان ماندگار است.

دما در ۲۰ شهرستان خراسان رضوی صفر و زیر صفر است

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته از بین ایستگاه‌های هواشناسی در شهرستان‌های این استان فقط هشت ایستگاه دمای بالای صفر داشتند و پایین‌ترین دما متعلق به قوچان با هفت درجه زیر صفر بود.

زهرا مبشری افزود: کمینه دمای هوای مشهد تا پایان هفته جاری بین صفر و ۲ درجه زیر صفر در نوسان است.

وی اظهار داشت: جو به نسبت پایدار همراه با آسمان صاف تا کمی ابری تا پایان هفته جاری برای استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و میانگین دمای روزانه طی این مدت تغییرات محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا پایان هفته جاری یک تا ۲ درجه نوسان خواهد داشت.

مبشری افزود: طی این مدت در نیمه جنوبی استان خراسان رضوی وزش باد به نسبت شدید رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: قوچان با کمینه دمای هفت درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.