سیستان وبلوچستان-معاون بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از تخلیه ۳۴۰ تن کالاهای اساسی در بندر چابهار از ابتدای مهرماه امسال تاکنون خبر داد.

افغانستانی‌ها برای صادرات به چابهار می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین،معاون بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از تخلیه ۳۴۰ تن کالاهای اساسی در بندر چابهار از ابتدای مهرماه امسال تاکنون خبر داد.

حسین شهدادی در جریان بازدید اصحاب رسانه از ظرفیت‌های بندر چابهار اظهار داشت: بندر شهید کلانتری چابهار از پیش از این نیز فعال بوده و برای شناورهای سنتی استفاده می‌شده، اما برای بحث‌های کانتینری عمده فعالیت ما در بندر شهید رجایی است و در طرح توسعه نیز بندر شهید رجایی را در نظر گرفته‌ایم.

شهدادی در ادامه با اشاره به اینکه کشور افغانستان نیز برای صادرات کالا به چابهار آمده، ادامه داد: ما از این بندر سنگ‌های معدنی، حبوبات، میوه‌های خشک را برای کشور افغانستان صادر کرده‌ایم و خط کشتیرانی ما نیز به صورت هفتگی بین بندر چابهار و بنادر کشور هند برقرار است و تخفیفات نیز در این زمینه برقرار است که این نیز باعث شده تجار افغان به صادرات از این بندر روی بیاورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.