فرماندار فریمان گفت: سرمایه در گردش و صادرات از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان در شهرستان فریمان است که باید تسهیل شود.

سرمایه در گردش و صادرات مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان در فریمان

به گزارش قدس آنلاین ، عباسعلی صفایی اظهار کرد: برای حل معضلات و مشکلات موانع تولید ،کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در شهرستان  فریمان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: برخی پروژه‎هایی که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند، اکنون نیازمند سرمایه در گردش و مبلغی برای تکمیل طرح خود هستند، در حال حاضر طرح‎های ۴۴ واحد تولیدی در شهرستان نهایی شده که برخی پیگیری اخذ مجوزهای لازم را در دستور کار خود دارند.

فرماندار فریمان اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۳۰ واحد تولیدی برای توسعه و تکمیل ظرفیت خود اقدام کرده و ۱۴ واحد دیگر ایجادی هستند، همچنین سرمایه در گردش و صادرات از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فریمان است که باید تسهیل شود.

وی در ادامه افزود: اکنون ۶ معین اقتصادی در شهرستان فریمان وجود دارد، وظیفه این معین‌ها تسهیل‌گری است و کمک می‎کنند تا زنجیره‎های اقتصادی در منطقه کامل شوند.

صفایی بیان کرد: اکنون معین‎های اقتصادی در کل روستاهایی که دهیاری دارند فعالیت می‎کنند، بدون شک در راستای مردمی کردن اقتصاد معین‎های اقتصادی نقش بسیار حائز اهمیتی دارند.

وی گفت: معین‎های اقتصادی به عنوان بازوی توانمند اقتصادی نقش بسیار حائز اهمیتی در جهت ادامه و سرعت بخشیدن به تولید را دارند، امیدواریم بتوانیم در تمامی مناطق به خصوص روستاها این موضوع را دنبال کنیم.

فرماندار فریمان ادامه داد: در حال حاضر یکی از بهترین زنجیره‎های تولید گوشت قرمز استان خراسان رضوی در شهرستان فریمان قرار دارد، خوشبختانه با تلاش‎های صورت گرفته زیرساخت‎های لازم به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان فریمان مهیا شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‎های عمده‎ای برای رونق صنایع تبدیلی و پیشگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و همچنین در موضوع انرژی‌های پاک و استحصال برق خورشیدی در دست اجرا قرار گرفته است.

منبع: ایسنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.