رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بارندگی و سیلاب ۹ آبان ماه جاری در تربت‌جام ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در بخش کشاورزی، دام و طیور این شهرستان وارد کرد.

سیل در تربت‌جام ۲۱.۵ میلیارد ریال خسارت زد

به گزارش قدس آنلاین، حسین خاکی افزود: در جریان بارندگی اخیر بخش زراعت و باغبانی تربت‌جام یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال، بخش دام بخاطر اتلاف ۲۰۰ راس دام سبک معادل هشت میلیارد ریال، بخش تاسیسات و صنایع کشاورزی ۱۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال و بخش قناتها ۱.۵ میلیارد ریال خسارت دیده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس در مجموع ۲۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال از بارندگی اخیر در شهرستان تربت جام به بخش کشاورزی، دام و طیور خسارت وارد شده است.

رئیس اداره مدیریت بحران جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: شهرستان خواف هم در جریان این بارندگی دچار دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خسارت در بخش زراعت، باغبانی و تاسیسات کشاورزی شده است.

وی افزود: این اطلاعات براساس برآورد اولیه است و براساس بازدیدهای میدانی برآورد دقیقتر از خسارات وارد آمده طی ماه آینده جمع بندی می‌شود.

در جریان بارندگی نهم آبان ماه در خراسان رضوی شهرستان تربت‌جام بیشترین میزان خسارت و خرابی ناشی از بارندگی و سیلاب را تجربه کرد. همچنین  در پی حادثه رهاشدگی یک خودرو در جریان سیلاب در همین شهرستان دو نفر جان باختند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.