گیلان -کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی به استان و کاهش محسوس دمای هوا از روز پنجشنبه، خاطرنشان کرد: این سامانه ناپایدار تا اواسط هفته آینده منطقه ما را به صورت بارش باران در جلگه و بارش برف درارتفاعات تحت تاثیر قرار می دهد.

آخر هفته برفی و بارانی در انتظار گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از هواشناسی گیلان ؛مازیار غلامی ، با اشاره به کاهش نسبی دمای هوای استان طی امروز، اظهار کرد: بیشینه دمای شهر رشت به ۲۰ درجه سانتی گراد رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آسمان در بیشتر نقاط استان صاف است، افزود: در برخی از نقاط به ویژه نواحی غربی افزایش ابر اتفاق افتاده است.

کارشناس هواشناسی گیلان از استقرار همین جو پایدار در استان طی فردا خبر داد و تصریح کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی ساعات اولیه روز چهارشنبه آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و انتظار داریم پدیده مه صبحگاهی در نواحی جلگه ای رخ دهد.

غلامی با بیان اینکه از غروب و شب چهارشنبه افزایش ابر در منطقه پیش بینی می شود، گفت: احتمال رگبار و رعد و برق در غرب استان طی فرداشب وجود دارد.

وی با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی به استان و کاهش محسوس دمای هوا از روز پنجشنبه، خاطرنشان کرد: این سامانه ناپایدار تا اواسط هفته آینده منطقه ما را به صورت بارش باران در جلگه و بارش برف در ارتفاعات تحت تاثیر قرار می دهد.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش باران طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی از ساعات شدید خواهد بود، یادآور شد: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها وجود دارد.

وی بیشینه ارتفاع موج دریا برای فردا را نیم متر دانست و اضافه کرد: از پنجشنبه دریا مواج و طوفانی خواهد شد و برای فعالیت های مرتبط نامناسب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.