یزد - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر سه روزه به استان یزد با نماینده ولی فقیه در این استان دیدارو گفتگو کرد .

وزیر فرهنگ و ارشاد با نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید عباس صالح امیری صبح پنج شنبه به همراه استاندار یزد با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان ، با آیت الله محمدرضا ناصری یزد نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد .

آیت الله محمدرضا ناصری یزد در این دیداربا تاکید براینکه مسئله فرهنگ بیشترازاین باید در جامعه ترویج شود و به ان توجه شود اظهارداشت: مسئولان فرهنگی و متولیان امر  نسبت به مسائل فرهنگی جامعه به ویژه فرهنگ دینی توجه بیشتری داشته باشند .

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و افزود: امروز درجامعه ما انگونه که باید و شاید به بحث مطالعه توجه نشده و مردم کمتر وقت خود را صرف مطالعه می کنند و این موضوع باید با فرهنگسازی بر طرف شود  و زمینه افزایش مطالعه در بین مردم فراهم شود .

توجه به مباحت قرآنی در دستور کار مسئولان باشد

ناصری تصریح کرد: توجه به مباحث قرآنی و دینی موضوع دیگری است که متولیان باید به ان توجه  کنند و همه مسئولان فرهنگی و دینی باید  نسبت به این موضوع  توجه خاصی داشته باشند و اقدامات لازم را نیز فراهم سازند .

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این دیدار اظهارداشت: یزد امسال به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شده و در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی دراین استان برگزارخواهد شد .

 در این دیداراستانداریزد ، سید علی غیاثی ندوشن مدیر کل استان های  وزارت فرهنگ  ارشاد ، مدیر کل فرهنگ وارشاد استان و مدیر کل اوقاف و امور خیریه ، وزیر ارشاد را همراهی  کردند .

حضور در همایش تجلیل از کتابداران ، حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی، دیداربا هنرمندان و پیشکسوتان، شرکت دراختتامیه جشنواره مکتوب رضوی ،حضور درجشن بهارمهربانی و نشست خبری با اصحاب رسانه استان از مهمترین برنامه ها ی سفر سه روزه وزیر فرهنگ و ارشاد به استان یزد خوهد بود .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.