۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 678316

با فرا رسیدن روزهای پایانی هفته برنامه‌ریزی برای تفریحات فرهنگی در خانواده‌ها رونق می‌گیرد؛ اما این هفته برای تئاتر رفتن چه انتخاب‌هایی برای یک خانواده مشهدی وجود دارد؟

آخر هفته با تئاتر

به گزار ش قدس آنلاین، با پایان این هفته از آبان ماه سال جاری هم‌اکنون دو نمایش «عشق من حامد بهداد» و «عمو سیبیلو» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجراست.

«عمو سیبیلو»

نمایش «عمو سیبیلو» به نویسندگی و کارگردانی مهدی سیم‌ریز  است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله مینا قهرمانی، حسین طاهری، محبوبه پاداش، فاطمه حسن‌زاده، زهرا ناوشکی، حورا سیم‌ریز و مریم نوقابی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه این نمایش آمده است که: «سلام اتفاقی عجیب در مدرسه‌ی دخترانه‌ی امید رخ داده و خانم معلم به شکل مشکوکی به کما رفته است. عمو سیبیلو، راننده سرویس مدرسه به دنبال کشف راز این اتفاق است. ورود خانم بهاری، معلم جدید مدرسه، داستان را پیچیده تر می کند ...»

این نمایش که در ژانر خانوادگی، طنز و اجتماعی است روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در محل فرهنگ‌سرای ترافیک در حال اجرا است.

«عشق من حامد بهداد»

نمایشی به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی ارسطو خوش‌رزم است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله جواد خواجوی، ارسطو خوش‌رزم و مصطفی محمدزاده ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه نمایش آمده است: «یک جوان عاشق سینما و حامد بهداد که رویای بازیگر شدن دارد در سالن انتظار یک نمایش با شخصی مواجه می‌شود که خود را پسر خاله حامد بهداد معرفی می‌کند.»

این نمایش که در ژانر کمدی اجتماعی است، روز پنج‌شنبه ساعت‌های ۱۸:۰۰ و ۲۰:۰۰ و جمعه ساعت‌های ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰ و ۲۱:۳۰ در تماشاخانه استاد نوری در حال اجرا است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.