با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی مراسم تقدیر از برگزیدگان دوره‌های آموزشی امربه معروف و نهی از منکر در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

تقدیر از برگزیدگان امر به معروف در آستان قدس رضوی

به گزارش قدس انلاین وبه نقل از  آستان نیوز، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم اظهار داشت: امر به معروف ونهی از منکر در میان فرائض اسلام، از موقعیّت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.
مصطفی خاکسار قهرودی تصریح کرد: وجوب امر به معروف ونهی از منکر در اسلام، مانند وجوب نماز و روزه و زکات از ضروریّات دین است و حضرت امام حسین(ع) هدف خود را از قیام و نهضت عاشورا، اصلاح امت جد بزرگوارشان و امر به معروف و نهی از منکر عنوان می کنند.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آستان قدس رضوی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزش امر به معروف و نهی از منکر اقدام مبارکی است، اذعان کرد: توجه به پیام و باطن وظیفه‌ای که بر دوش آمران به معروف و ناهیان از منکر است می‌تواند در اثرگذاری آن بسیار موثر باشد.
وی افزود: مقام معظم رهبری بارها پیرامون احساس مسئولیت نسبت به مشکلات و معضلات جامعه و تذکر لسانی تاکید فرموده اند و آستان قدس رضوی خود را ملزم به این اجرای این فریضه الهی مهم می‌داند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.