سخنگوی کمیسوین کشاورزی مجلس از برگزاری جلسه این کمیسیون با استیضاح‌کنندگان وزیر جهاد کشاورزی در یکی از جلسات هفته اینده خبر داد.

هفته‌ آینده؛ بررسی استیضاح حجتی در کمیسیون کشاورزی مجلس

قدس آنلاین: علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار جلسات این کمیسیون در هفته آینده، گفت: قرار است در جلسه هفته آینده کمیسیون کشاورزی مجلس، موضوع نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی، به‌خصوص گندم مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: نرخ خرید نضمینی محصولات کشاورزی غالبا از سوی دولت بسیار پایین‌تر از رقمی که به واقعیت نزدیک است، تعیین می‌شود، بنابراین نیاز است تا وضعیت بازار از سوی دولت مورد سنجش و ارزیابی دقیق قرار گیرد، سپس نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی اعلام شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: در بخش دیگری از جلسات هفته آینده این کمیسیون قرار است، درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای استیضاح آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد.

ابراهیمی به بخشی از دلایل درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: هرج‌ومرج  در بازار برخی از محصولات کشاورزی که شاهد آن هستیم به دلیل عدم  تصمیم‌گیری درست از سوی مسئولان، به‌ویژه در حوزه وزارت کشاورزی و شخص آقای حجتی است که این کی از دلایل استیضاح وی عنوان شده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به رویکردی که آقای حجتی داشته و تذکرات متعددی که از سوی نمایندگان به وی ابلاغ شده، اما متأسفانه وی به مسیر خودش ادامه می‌دهد که منجر به این شده تا در جلسه‌ای وضعیت استیضاح را پیگیری کرده و با حضور آقای حجتی پاسخ‌های وی را بشنوند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.