تیم بسکتبال بانوان آویژه صنعت پارسای مشهد از پس تیم هیأت بسکتبال هرمزگان برنیامد و در خانه ۶۱ بر ۷۲ مغلوب این تیم شد.

باخت آویژه صنعت پارسای مشهد مقابل هیأت بسکتبال هرمزگان
به گزارش قدس آنلاین ، هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنجشنبه ۲۳ آبان با برگزاری ۶ بازی در گروه‌های دوگانه به انجام رسید.

آویژه صنعت پارسای مشهد در خانه از پس هیأت بسکتبال هرمزگان برنیامد و ۶۱ بر ۷۲ مغلوب این تیم شد. 

این بازی که قرار بود از ساعت ۱۱ آغاز شود به‌دلیل خراب شدن اسکوربرد سالن با ۴۵ دقیقه تأخیر آغاز و سبب شد بازیکنان دو تیم دوبار مجبور به گرم کردن شوند و در دقایق آغازین، بازی سردی را به نمایش گذارند.

با وجود اینکه ابتدا مشهدی‌ها بیشترین حملات را داشتند در استفاده از موقعیت‌ها و دقت ضربه به‌سمت سبد بی‌دقت بودند.

در طرف مقابل تیم هرمزگان با وجود اینکه در دفاع ضعف داشتند، در حملات بهتر از تیم مشهد عمل کردند و هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشتند.

یکی از معدود نقاط مثبت مشهدی‌ها در این بازی پرتاب‌های سه امتیازی بود همین امر سبب شد اختلاف امتیاز را تا حدودی جبران کنند.

این نتیجه، دومین پیروزی هرمزگان و دومین شکست مشهدی‌ها بود.

بی‌دقت عامل شکست آویژه صنعت پارسا بود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان آویژه صنعت پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار کرد: بازی خوبی بود هر چند سطح برخی از بازیکنان تیم هرمزگان بالاتر بود.

یاس قائم‌مقامی خاطرنشان کرد: هفته آینده در شیراز باید به مصاف تیم این شهرستان برویم، تمام تلاش ما این است که در آن بازی بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

وی افزود: ما از همه بازیکنان خودمان در این بازی استفاده کردیم اما متأسفانه بازیکنان در حمله‌ها بی‌دقت و عجول بودند که این موضوع سبب شد تا نتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

 سرمربی تیم آویژه صنعت پارسا مشهد با بیان اینکه سطح مسابقات لیگ امسال بسیار بالاست، یادآور شد: تیم‌های دیگر سعی کرده‌اند با جذب بازیکنان غیربومی در مسابقات قوی ظاهر شوند، اما تمام بازیکنان ما بومی مشهد هستند و سعی داریم با همین پتانسیل بالای بازیکنان بومی در مسابقات قوی ظاهر شویم.

قائم مقامی گفت: استقبال تماشاگران خوب بود و تأثیر بسزایی در عملکرد تیم ما داشت اما امیدوارم در بازی‌های آینده با استقبال بیشتر بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

تأخیر در بازی عملکرد ما را تحت‌الشعاع قرار داد

سرمربی تیم بانوان خانه بسکتبال هرمزگان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص این بازی گفت: در ابتدای بازی تأخیر طولانی مدتی ایجاد شد که این موضوع کمی کار ما را سخت‌تر کرد.

هنگام‌پور خاطرنشان کرد: علت تأخیر آماده نبودن اسکوربورد بود که سبب خالی کردن بدن بچه‌های ما شد، ضمن اینکه برخلاف بازی‌های قبل فیلم بازی مشهد نیز به‌دست ما دیر رسید که این موضوع کمی کار ما را برای برد سخت‌تر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.