سرمربی تیم شهر خودرو خراسان گفت: متأسفانه مشکلات مالی و سخت‌افزاری داریم و مشکلات پنهانی نیز داریم که نمی‌شود بازگو کرد، از مسؤولان تقاضا می‌کنم هرچه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنند،

مشکلات پنهانی گریبانگیر  شهرخودروی مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان گفت: بازی فردا از اهمیت بالایی برای تیم ما برخوردار است و ما برای پیروزی انگیزه‌ بالایی داریم، با توجه به اینکه گل‌گهر مربی جدیدی به خدمت گرفته برای خارج شدن از شرایط کنونی و جدا شدن از انتهای جدول نیاز مبرمی به امتیاز گرفتن از بازی فردا دارد.

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان ادامه داد: تیم گل‌گهر زیاد تلاش می‌کند، امیدوارم مقابل این تیم دونده موفق به گلزنی شویم، پیش‌بینی می‌کنیم گل‌گهر بازی بسته‌ای ارائه دهد، باید برای جمعه برنامه‌ریزی داشته باشیم و تصمیم درست را بگیریم تا در حضور هواداران سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم.

وی با اشاره به اهمیت حضور هواداران خاطرنشان کرد: مطمئنم هواداران ما را در بازی فردا تنها نمی‌گذارند، بیشترین نگرانی که داریم گل‌زنی دیرهنگام است.

گل‌محمدی یادآور شد: متأسفانه مشکلات مالی و سخت‌افزاری داریم و مشکلات پنهانی نیز داریم که نمی‌شود بازگو کرد، از مسؤولان تقاضا می‌کنم هرچه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنند، امیدوارم شرایط تیم به شکلی باشد که بتوانیم نتایج خوبی که از ابتدای فصل گرفتیم را استمرار بخشیم.

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان به غیبت زامهران به دلیل حضور در اردوی تیم ملی اشاره کرد و ادامه داد: آقاجانپور مصدوم است و چوچو را برای بازی فردا و هفته آینده با تراکتور به‌خاطر فیفا دی نخواهیم داشت.

وی در خصوص دیدار امروز تیم ملی با عراق گفت: دیدار بسیار حساسی را داریم اما همیشه نشان داده‌ایم در شرایط سخت همواره نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم، امیدواریم در این بازی حساس نیز ما پیروز باشیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: امیدوارم بازیکنان تازه وارد تیم تلاش کنند، باید همه بازیکنان به اعتماد به نفس خوبی برسند چرا که ما به توانایی آن‌ها ایمان داریم و فرصت لازم را در اختیارشان قرار می‌دهیم تا عملکرد مناسبی را ارائه دهند.

گفتنی است؛ مجید جلالی سرمربی گل‌گهر سیرجان به‌علت همزمانی پرواز تیم گل‌گهر با زمان برگزاری نشست خبری، به این نشست نرسید.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.